Szállodai brand és a sztenderdek megjelenési formája egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Darvas Patrícia |
---|---|
Other Authors: | Oláh Péter Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Brand Brand standard Párisi Udvar Hotel Hyatt Mellow Mood Hotels |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23457 |
Similar Items
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Egy luxusszálloda beszerzésének sajátosságai
: Halgas Mónika
: Halgas Mónika
Budapesti luxusszálloda eredményességének vizsgálata az ágazati tendenciák tükrében
: Kelédi Katalin
: Kelédi Katalin
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella
: Török Mária Gabriella
A luxusmarketing sajátosságainak bemutatása a Kempinski Hotel Corvinus Budapest luxusszálloda példáján keresztül
: Bolla Orsolya
: Bolla Orsolya
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A kockázati tőkefinanszírozás közösségi formája
: Csorba Annabella
: Csorba Annabella
Minőségbiztosítás a felsőoktatásban, azaz az ENQA sztenderdek hatása a magyar és portugál felsőoktatási rendszerre levetítve
: Berecz Anna
Published: (2013)
: Berecz Anna
Published: (2013)
Az értékesítés új formája A business developer /
: Sikó Dalma
: Sikó Dalma
Szállodai vendégek és dolgozók ösztönzésmenedzsmentje három budapesti luxus szálloda példáján keresztül
: But-Pálfi Brigitta
: But-Pálfi Brigitta
A MODERN KOMMUNIKÁCIÓ EGYIK FORMÁJA AZ INTERNETES CIKKÍRÁS
: Szoboszlai Brigitta
: Szoboszlai Brigitta
Kiállításokon való megjelenési célok
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Vértes Industry Product Kft szervezeti, jogi formája
: Fatalin Julianna Virág
: Fatalin Julianna Virág
AZ ÖNGONDOSKODÁS EGYIK FORMÁJA – ÖNKÉNTES EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK
: Lehoczki Róbert
: Lehoczki Róbert
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Irodalmi turizmus, mint a kulturális turizmus egy új, feltörekvő formája
: Del Medico Anna Zsófia
: Del Medico Anna Zsófia
Márkaépítés egy budapesti skybar példáján keresztül
: Pisser Petra
: Pisser Petra
Felelős vállalatirányítás megjelenési formái a vállalkozásoknál
: Csamangó Zsolt Sándor
: Csamangó Zsolt Sándor
A feketegazdaság megjelenési formái és hatásai Magyarországon
: Muity Lilla Manda
: Muity Lilla Manda
A feketegazdaság megjelenési formái és hatásai Magyarországon
: Jurás Dániel
: Jurás Dániel
A feketegazdaság mérete és megjelenési formái Magyarországon
: Földesi Diana
: Földesi Diana
A Forbes Travel Guide minősítés jelentősége egy szálloda életében, a Four Seasons Budapest példáján keresztül
: Darvas Nóra
: Darvas Nóra
Az adminisztráció fontossága és annak megfelelő formája a gazdasági életben
: Szilágyi Zoltán
: Szilágyi Zoltán
A Z generációs marketing csoport fogyasztói magatartása és viselkedési formája
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
A választékközlő rendszerek megjelenési formái a gasztronómiában
: Pusztai Viktória
: Pusztai Viktória
Az iszlám kultúra megjelenési formái a turizmusban
: Mogyoródi Fanni
: Mogyoródi Fanni
A konfliktusmenedzsment fogalma, problémakezelési módszerei, megjelenési formái egy vállalkozás tevékenységében
: Holló Miklós
: Holló Miklós
Koronavírus hatásának bemutatása egy budapesti szálloda példáján keresztül
: Mező Petra
: Mező Petra
Egy nemzetközi cég leányvállalatának egyéni és integrált online megjelenési előnyei és hátrányai a Liberty Incentive és Kongresszus Budapest Kft. példáján keresztül
: Sándor Anna
: Sándor Anna
A szabadidős kínálat megjelenési formái a Paksi Kistérségben
: Varga Alexandra
: Varga Alexandra
Lízing, mint vállalkozások finanszírozási formája. Nyílt végű pénzügyi lízing 2019-ben.
: Gőcze Gergely
: Gőcze Gergely
Emocionális branding a Coca-Cola példáján keresztül
: Németh Dániel
: Németh Dániel
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazása és a brand fontossága a felsőoktatásban - A Budapesti Gazdasági Egyetem felvételi kampányának példáján keresztül
: Zeliska Málna Regina
: Zeliska Málna Regina
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
A hazai lovaskultúra megjelenési formái és közösségre gyakorolt hatása
: Habán Lea
: Habán Lea
Szállodai animáció szerepének elemzése két ciprusi szálloda példáján keresztül
: Gyarmati Bernadett Kinga
: Gyarmati Bernadett Kinga
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Similar Items
-
A Housekeeping részleg bemutatása egy budapesti luxusszálloda példáján keresztül
: Kovács Ádám -
Egy luxusszálloda beszerzésének sajátosságai
: Halgas Mónika -
Budapesti luxusszálloda eredményességének vizsgálata az ágazati tendenciák tükrében
: Kelédi Katalin -
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna -
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella