A busójárás marketingeszközei
Elmentve itt :
Szerző: | Maszler Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Schultz Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | busójárás Kulturális örökségek Mohács |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23469 |
Hasonló tételek
A mohácsi busójárás - a népszokástól egy tömegrendezvényig
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
A mohácsi busójárás helyi közösségekre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Mészáros Ágnes
: Mészáros Ágnes
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel
: Fekete Dániel
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin
: Ódor Benjámin
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
: Vass Edit
Megjelent: (2014)
A „Hallyu” hullám globalizációja A koreai popkultúra nemzetközi terjedésének marketingeszközei és a fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásai
: Mészáros Márk
: Mészáros Márk
A látássérültek lehetőségei a turizmusban és a vendéglátásban
: Németh Fanni
: Németh Fanni
A fermentálás és a fermentált élelmiszerek szerepe a gasztronómiában
: Mederiová Fanni
: Mederiová Fanni
A Z generáció a munkaerőpiacon
: Giczi Fanni
: Giczi Fanni
A digitalizáció megjelenése a könyvelésben
: Rizsák Fanni
: Rizsák Fanni
A fenntarthatóság fontossága a látogatók számára a rendezvényeken és fesztiválokon
: Morner Fanni
: Morner Fanni
A kommunikáció áramlása a vendéglátáson belül
: Kothencz Fanni
: Kothencz Fanni
A kikerülhetetlen reklám, termékelhelyezés a filmekben
: Móla Fanni
: Móla Fanni
A cukorbeteg munkavállalók helyzete a munkaerőpiacon
: Koza Fanni
: Koza Fanni
A digitalizáció hatása a magyar adórendszerre
: Loós Fanni
: Loós Fanni
A fenntartható működés hatása a vásárlási döntésre a szállodai vendéglátás esetében
: Jároli Fanni
: Jároli Fanni
A brand és a minősítés keresletre gyakorolt hatása a magyarországi szállodák esetében
: Füzi Fanni
: Füzi Fanni
A budapesti romkocsmák - miért látogatják ezeket a magyar, illetve a külföldi fiatalok?
: Pék Fanni
: Pék Fanni
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
A tendereztetés hatékonyságának vizsgálata a Veolia vállalatcsoportnál
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
A startupok jelentősége a magyar turisztikai szektorban
: Halmos Fanni
: Halmos Fanni
A COVID-19 járvány hatása a transzferárakra
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
A megváltozott munkaképességű emberek érvényesülése a vendéglátásban
: Spingár Fanni
: Spingár Fanni
A leltározási tevékenység ellenőrzése a vállalati gyakorlatban
: Szijártó Fanni
: Szijártó Fanni
A kockázatkezelés jelentősége a banki hitelezés folyamatában
: Huszár Fanni
: Huszár Fanni
A vállalati kultúra hatása a munkavállalók motiváltságára
: Kostyalik Fanni
: Kostyalik Fanni
A Media Markt telephelyválasztás jelentősége a marketingben
: Kurilla Fanni
: Kurilla Fanni
A pénzmosás
: Murányi Fanni
: Murányi Fanni
A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja
: Horváth Fanni
: Horváth Fanni
"A mindenséggel mérd magad!" (József Attila) avagy a minőség és a szolgáltatás kapcsolata
: Gabrovschek Fanni
: Gabrovschek Fanni
Elaboration of a Marketing Strategy for a Souvenir shop
: Sipos Fanni
: Sipos Fanni
A készpénzhelyettesítés a kriptovaluta és az érintéses fizetés világa
: Oláh Fanni
: Oláh Fanni
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Méz értékesítése a vendéglátásban, a Tepliczky Méhészet tükrében
: Tepliczky Fanni
: Tepliczky Fanni
A kínzás és a kegyetlen bánásmód nemzetközi tilalma
: Filó Fanni
: Filó Fanni
Elnyerhető támogatások a munkáltatók és a munkavállalók számára
: Balázsi Fanni
: Balázsi Fanni
A számvitel jövője a kis-és középvállalkozások területén
: Nyisztor Fanni
: Nyisztor Fanni
A piknik mint új trend a rendezvények piacán
: Harasztovich Fanni
: Harasztovich Fanni
A közösséghez tartozás jelentősége a kistérségi települések tükrében
: Borbandi Fanni
: Borbandi Fanni
Hasonló tételek
-
A mohácsi busójárás - a népszokástól egy tömegrendezvényig
: Tóth Veronika -
A mohácsi busójárás helyi közösségekre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Mészáros Ágnes -
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel -
A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
: Ódor Benjámin -
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka