Hot streams of success A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Flóra Rozália
További közreműködők: Kovács Edina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Health Tourism
Hungarian bathing culture
Széchenyi Thermal Bath
Marketing strategy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23495

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23495
005 20200215132356.0
008 191128suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Kovács Flóra Rozália 
245 1 0 |a Hot streams of success  |b A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance  |c Kovács Flóra Rozália  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Hot streams of success: A qualitative study on how Széchenyi Thermal Bath's marketing strategy improved performance 
695 |a Health Tourism 
695 |a Hungarian bathing culture 
695 |a Széchenyi Thermal Bath 
695 |a Marketing strategy 
700 1 |a Kovács Edina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23495/1/Kov%C3%A1cs%20Fl%C3%B3ra_CU37CV_TVtur.pdf  |z Dokumentum-elérés