A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Uhrin Ágnes
További közreműködők: Kovács Dr. habil András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Saját márka
Marketing
Drogéria
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23514

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23514
005 20200302140118.0
008 191127suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Uhrin Ágnes 
245 1 2 |a A drogérialáncok kereskedelmi márkáinak megítélése Magyarországon  |c Uhrin Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Saját márka 
695 |a Marketing 
695 |a Drogéria 
700 1 |a Kovács Dr. habil András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23514/1/A%20drog%C3%A9rial%C3%A1ncok%20kereskedelmi%20m%C3%A1rk%C3%A1inak%20meg%C3%ADt%C3%A9l%C3%A9se%20Magyarorsz%C3%A1gon.pdf  |z Dokumentum-elérés