Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
Elmentve itt :
Szerző: | Domján Brigitta Judit |
---|---|
További közreműködők: | Papp Dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Reklám Telekommunikáció Marketingkommunikáció Neuromarketing Synetiq |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23577 |
Hasonló tételek
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
A reklám, mint alkalmazott művészet
: Szalai Lili Janka
: Szalai Lili Janka
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
A reklám szemiotikája
: Török Judit
Megjelent: (2018)
: Török Judit
Megjelent: (2018)
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Online reklám
: Kovács Kornél
: Kovács Kornél
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
Reklám vállalati érdek vagy társadalmi elvárások
: Hamburger Béla
Megjelent: (2008)
: Hamburger Béla
Megjelent: (2008)
Egy ágazat, amely ellenáll a koronavírusnak - a telekommunikációs szektorban fellépő változások Magyarországon
: Schindler Ferenc
: Schindler Ferenc
Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
: Rofrics Eszter
Megjelent: (2012)
Fotó és reklám
: Michelisz Balázs
: Michelisz Balázs
A reklám fekete báránya - a társadalmi célú reklám helyzete, megítélése
: Osvári Kornél
Megjelent: (2007)
: Osvári Kornél
Megjelent: (2007)
Gerillamarketing, a láthatatlan reklám
: Fanda Zoltán
: Fanda Zoltán
Manipuláció és a reklám
: Tóth Áron Balázs
: Tóth Áron Balázs
Vásárláshelyi reklám az optikákban
: Hangonyi Fanni
: Hangonyi Fanni
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése
: Kiss Hajnalka Éva
: Kiss Hajnalka Éva
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
A zöld iroda koncepció, mint a CSR egyik lehetséges eszközének vizsgálata a telekommunikációs vállalatok gyakorlatában
: Gál Judit Gyopár
: Gál Judit Gyopár
A gyermek a reklám világában
: Gyurkó Titánia
: Gyurkó Titánia
Hasonló tételek
-
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf -
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila -
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid -
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva