A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Geiger Kristóf
További közreműködők: Eszes Dr. István
Barnóth Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Programmatic
Programmatic médiavásárlás
Programozott médiavásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23610

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23610
005 20200221100456.0
008 191128suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Geiger Kristóf 
245 1 2 |a A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?  |c Geiger Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat a magyar programmatic piacot mutatja be az európai programmatic piac viszonylatában. Főleg az edukáció hiányára és a kiadói érdekellentétekre fókuszálva von le következtetéseket. 
695 |a Programmatic 
695 |a Programmatic médiavásárlás 
695 |a Programozott médiavásárlás 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Barnóth Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23610/1/A%20magyar%20programmatic%20piac%20helyzete_final.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23610/2/Bizalmas%20kezeles.pdf  |z Dokumentum-elérés