A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
Elmentve itt :
Szerző: | Geiger Kristóf |
---|---|
További közreműködők: |
Eszes Dr. István
Barnóth Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Programmatic Programmatic médiavásárlás Programozott médiavásárlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23610 |
Hasonló tételek
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András
: Kirilla Dániel András
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter
: Kovács Bence Péter
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
: Karacs András
: Karacs András
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása, fogalmi fejlődése és gyakorlati megvalósítása, avagy hol tart a CSR Magyarországon
: Zerényi Angéla
: Zerényi Angéla
Merre tart a magyar autóipar?
: Kis Norbert László
: Kis Norbert László
Hogyan tudnánk eredményesebbé tenni a főiskolai statisztikaoktatást?
: Bakos Viktor
Megjelent: (2007)
: Bakos Viktor
Megjelent: (2007)
Hírnévmenedzsment Magyarországon avagy a magyar PR a nyugatihoz képest
: Dobó Ákos Gábor
: Dobó Ákos Gábor
Tudatos öngondoskodás, de hol a gondoskodó öntudat?
: Gazdag Tímea
Megjelent: (2009)
: Gazdag Tímea
Megjelent: (2009)
A Big Data kihasználtsága a hazai digitális hirdetésben A programmatic-é a jövő? /
: Jurácsik Gábor
: Jurácsik Gábor
A képzés és fejlesztés kapcsolata a munkavállalói hűséggel, avagy szívesen maradunk-e fejlődni?
: Szabó Martin
: Szabó Martin
Korrupció vs. motiváció – Hol válik el a kettő egymástól?
: Sótér István
: Sótér István
A magyar Suzuki Zrt. ERP-ben készült beszerzési folyamatának előnyei a hagyományos, papír alapú folyamatokhoz képest
: Juhászné Horváth Ildikó
: Juhászné Horváth Ildikó
Milyen elvárásokat támaszt a piac a pályakezdő HR-esekkel szemben?
: Ruzsinszki Edina
: Ruzsinszki Edina
Itthon maradnék, de hol?- avagy Magyarország munkaerő-mobilitására ható tényezők vizsgálata
: Kovács Réka
: Kovács Réka
A magyar egészségturisztikai piac kihívásai
: Borosné Katus Bernadett
: Borosné Katus Bernadett
Televízió after sales folyamat fejlődése a Magyar Telekomnál - Milyen volt? Milyen lett? Milyen lehetne még?
: Heisler Anikó Magdolna
: Heisler Anikó Magdolna
Magyarország és a többi V4 ország gazdasági helyzetének összehasonlítása
: Bencsik Dániel József
: Bencsik Dániel József
Magyarország és a többi V4 tagország gazdasági helyzetének összehasonlítása
: Vitéz Márton Vajk
: Vitéz Márton Vajk
Magyarország és a többi V4 ország gazdasági helyzetének összehasonlítása
: Hóbor András Gábor
: Hóbor András Gábor
A kínai autóipar fejlődése és jövője, összehasonlítás a többi autóipari hatalommal
: Kipilla Viktor
: Kipilla Viktor
Az Év Sportolója Gála marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztése az előző évekhez képest
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Előítélet kontra nyitottság, avagy merre tart a világ az új generáció szemszögéből
: Tóth Zita Gabriella
: Tóth Zita Gabriella
Hol van jól a segítség? Egy alapítványi kórház működése a hazai egészségügyi rendszerben.
: Plesovszkiné Várvédő Szilvia
: Plesovszkiné Várvédő Szilvia
Európa Kulturális Fővárosa program magyar vonatkozásai
: Fazekas Virág Eszter
: Fazekas Virág Eszter
Munkaerő-megtartás a teljesítményértékelés eszközeivel az ügyfélszolgálaton és a vállalat többi területén
: Bandurné Vitényi Krisztina
: Bandurné Vitényi Krisztina
Szilvafalva, Tivadar mozgásban tart és kiszáradni sem hagy, avagy egy kistelepülés turisztikai felvirágoztatása
: Szabó Csilla
: Szabó Csilla
A magyar napenergia-piac helyzete és kilátásai
: Nagy Zsombor
Megjelent: (2013)
: Nagy Zsombor
Megjelent: (2013)
A magyar biztosítási piac a statisztika tükrében
: Sápi Veronika
: Sápi Veronika
Félkész termékek és késztermékek felhasználása és aránya az összes áruhoz képest az adott vendéglátóhelyen
: Orbán Zita
: Orbán Zita
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
Az OTP Bank Nyrt. Privát Banki szolgáltatásának bemutatása, összehasonlítva a többi hasonló piaci szereplővel
: Bárány-Somogyi Zsuzsanna Kinga
: Bárány-Somogyi Zsuzsanna Kinga
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
A fogászati turizmus szerepe Magyarországon a frankofón küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Pál Éva Zsuzsanna
: Pál Éva Zsuzsanna
A fogászati turizmus szerepe a nemzetközi és a magyar turisztikai fogyasztásban az angol küldő piac és a magyar fogadó piac szempontjából
: Antal Ildikó
: Antal Ildikó
A magyar munkaerő-piac főbb jellemzői a statisztika tükrében
: Mittli Alexandra
: Mittli Alexandra
A magyar adórendszer illeszkedése az Európa Unió tagországainak adórendszereihez.
: Bálint Erika
: Bálint Erika
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
Hasonló tételek
-
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András -
A programmatic buying jövője Magyarországon
: Kovács Bence Péter -
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf -
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka