A MÁV-Start Zrt. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése, jelenléte a közösségi médiában
Elmentve itt :
Szerző: | Schwartz Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Merliot-Almássy Dr. Eszter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online Marketing Közösségi média Online marketingkommunikáció Digitális marketing Facebook kampány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23651 |
Hasonló tételek
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta
: Ughy Renáta
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna
: Égető Benigna
A MÁV-Start vállalati stratégiájának elemzése a vasúti személyszállítás liberalizációjának tükrében
: Simon Bence
: Simon Bence
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina
: Nagy Fruzsina
A MÁV-START Zrt. által megvalósított épületkorszerűsítési projektek gazdasági hatásai
: Krisztián Tamás
: Krisztián Tamás
A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél
: Burján Gábor
: Burján Gábor
Az átalakulás számviteli teendői, a MÁV-START Zrt. átalakulásán keresztül bemutatva
: Koppány Zoltánné
: Koppány Zoltánné
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
A különböző képzési módszerek szerepe a MÁV-START Zrt. munkaerő-fejlesztési stratégiájában.
: Borvendég Boglárka
: Borvendég Boglárka
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
A tréningek szerepe és jelentősége a képzés-fejlesztésben a MÁV-START Zrt. példáján keresztül
: Óvári Orsolya Éva
: Óvári Orsolya Éva
A Piróth Ablakgyártó Kft. online kommunikációs stratégiájának és tevékenységének bemutatása és elemzése
: Antal Kamilla
: Antal Kamilla
Az üzleti alapon közlekedő nemzetközi vonatok jövedelmezőségének tervezése, elemzése a MÁV-START Zrt.-nél
: Kardosné Bálint Ágnes
: Kardosné Bálint Ágnes
A Sztómaktív márka kommunikációs stratégiája a közösségi médiában
: Balatoni Kinga Kata
: Balatoni Kinga Kata
Üzleti célú kommunikáció a közösségi médiában
: Szabó Martin
: Szabó Martin
A MÁV-START Zrt. társadalmi felelősségvállalása a többcélú IC+ vasúti személykocsi fejlesztése során az akadálymentesítés megvalósításával
: Mércse Dávid
: Mércse Dávid
Online kommunikációs megtévesztések és félrevezetések - generációk közötti manipuláció megjelenése a közösségi médiában
: Zawadka Denis
: Zawadka Denis
A hazai könyvkiadók jelenléte a social médiában
: Bereczki Szilvia
: Bereczki Szilvia
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A MÁV Zrt. image-építése a Kommunikációs Igazgatóság szervezésében
: Udvari Tamás
: Udvari Tamás
A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
: Dér Andrea
: Dér Andrea
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Állami tulajdonú nagyvállalatok pénzügyi elemzése - a MÁV-START Zrt., a Budapesti Közlekedési Zrt. és a Volánbusz Zrt., mint közszolgálatot ellátó vállalatok összehasonlító elemzése
: Krcsma Patricia
: Krcsma Patricia
Politikai kommunikáció - A politikusok imázsának kialakítása a közösségi médiában
: Tóth-Zsigmond Annamária
: Tóth-Zsigmond Annamária
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében
: Szabó András
: Szabó András
Külföldi és magyar futballklubok jelenléte a közösségi médiában – Az FC Ajka és a Wrexham AFC esetének összehasonlítása
: Jagodics Bence
: Jagodics Bence
Gasztronómiai vállalkozások és a közösségi platformokon való jelenlét Hogyan hat egy étterem vendégkörére és forgalmára?
: Bognár Kinga
: Bognár Kinga
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
Hasonló tételek
-
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter -
Kommunikáció gyakorlati jelentősége a MÁV-START példáján keresztül
: Ughy Renáta -
A MÁV-START Zrt. vállalati kockázatkezelésének fejlesztése
: Égető Benigna -
A MÁV-Start vállalati stratégiájának elemzése a vasúti személyszállítás liberalizációjának tükrében
: Simon Bence -
A MÁV-START Zrt. működése és utazásszervezésének konstrukciója
: Nagy Fruzsina