A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ökrös Kinga
További közreműködők: Szabó Dr. habil. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing
Márka
Fogyasztó magatartás
Vásárlói szokások
Pritt
Schwarzkopf
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23690

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23690
005 20200310101901.0
008 191202suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Ökrös Kinga 
245 1 2 |a A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül  |c Ökrös Kinga  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing 
695 |a Márka 
695 |a Fogyasztó magatartás 
695 |a Vásárlói szokások 
695 |a Pritt 
695 |a Schwarzkopf 
700 1 |a Szabó Dr. habil. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23690/1/Szakdolgozat-%C3%96kr%C3%B6s_Kinga.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23690/2/HivatalosBejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés