Termékbevezetés és marketingkommunikáció a Soproni Meggy Ale példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete Dorina |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikació Sörpiac Termékbevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23731 |
Hasonló tételek
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Egy sikeres termékbevezetés bemutatása a Xultophy inzulinkészítmény példáján keresztül
: Csáki Orsolya
: Csáki Orsolya
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien
: Dingfelder Patrícia Vivien
Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra
: Harkai Dorottya
: Harkai Dorottya
Kereskedelmi márkás termékbevezetés az Auchan Magyarország Kft-nél
: Váradi Renáta
: Váradi Renáta
A Lions- és Rotary Clubok tevékenységének összehasonlítása a soproni fiókszervezeteinek példáján keresztül
: Holly Dávid
: Holly Dávid
Rendezvények bevezetése a Soproni borvidékre
: Fényes Klaudia
: Fényes Klaudia
A Soproni borvidék kultúrája és fejlesztése
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
A nyugati borturizmus fejlődése napjainkban, soproni borutaink
: Bertha Júlia
: Bertha Júlia
Egy projekt tervezésének és megvalósításának bemutatása, a soproni FIBA rendezvényeken keresztül
: Botka Gerda
: Botka Gerda
A Soproni borvidék és borainak helyzete és jövője
: Jagosits Alexandra
: Jagosits Alexandra
A Soproni Óvatos Duhaj termékcsalád bevezetése és eredményei
: Kalmár Adrienn
: Kalmár Adrienn
Energiaracionalizáló épületgépészeti beruházás komplex elemzése a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. soproni hipermarketén keresztül
: Kerekes Zsolt
: Kerekes Zsolt
A termékbevezetés nehézségei a B2B szektorban. A MOL Nyrt. Truck Diesel termékének bevezetése.
: Csordás Noémi
: Csordás Noémi
Helyi pénzzel a gazdaság fellendítéséért - Magyarország első közösségi pénze a soproni Kékfrank
: Kissné Simkó Judit
: Kissné Simkó Judit
Sopron, mint klimatikus gyógyhely helyzete és fejlesztési lehetőségei a Soproni Hegység Natúrpark koncepció alapján
: Sebestyén István Mátyás
: Sebestyén István Mátyás
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Integrált marketingkommunikáció a Magne B6 példáján keresztül
: Losonczi Emese
: Losonczi Emese
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Marketingkommunikációs eszközök vizsgálata az 1000 Út Utazási Iroda példáján keresztül
: Gyurgyovits Éva
: Gyurgyovits Éva
A Soproni Erőmű Kft. vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése és az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Reznák Máté
: Reznák Máté
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül
: Takács Tamás Bence
: Takács Tamás Bence
A startupok marketingkommunikációs lehetőségei
: Végh Dorina
: Végh Dorina
A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül
: Jamrik Gyöngyvér
: Jamrik Gyöngyvér
A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.
: Szakács Noémi
: Szakács Noémi
Marketingkommunikáció bemutatása a szállodaiparon keresztül
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A marketingkommunikáció szerepe a munkaerő toborzásban az IDBC Creative Solutions Kft. példáján keresztül
: Klepács Eszter
: Klepács Eszter
B2C Rendezvények, mint marketingkommunikációs eszköz a Biotech USA kft. Példáján Keresztül
: Bellai Kinga
: Bellai Kinga
Marketingkommunikáció és márkaismertség vizsgálata az Avokado.com példáján
: Török Eszter Éva
: Török Eszter Éva
A csődeljárás folyamatának bemutatása két vállalkozás példáján keresztül
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
Az online marketingkommunikáció típusai és gyakorlati alkalmazásuk a Marquard Group Hungary Kft. példáján keresztül
: Simon Dóra Anna
: Simon Dóra Anna
A könyvtárak marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése a Zalaegerszegi Deák Ferenc Megyei és Városi Könyvtár példáján keresztül.
: Horváth Lili
: Horváth Lili
A légiforgalmi irányítók toborzása és kiválasztása a HungaroControl Zrt. példáján keresztül
: Fekete Kinga
: Fekete Kinga
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill
: Szemán Aletta Berill
Hasonló tételek
-
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell -
Egy sikeres termékbevezetés bemutatása a Xultophy inzulinkészítmény példáján keresztül
: Csáki Orsolya -
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf -
Termékbevezetés az FMCG szektorban Hohes C Supershots
: Dingfelder Patrícia Vivien -
Mennyei Manna - termékbevezetés az online piacra
: Harkai Dorottya