Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
Elmentve itt :
Szerző: | Biró Borostyán Petra |
---|---|
További közreműködők: | Máté Dr Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingstratégia Marketingmix SWOT elemzés STEEP analízis Kisvállalkozás Munkaruházat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23735 |
Hasonló tételek
Munkavédelmi vállalkozások fejlesztésének és digitalizálásának lehetőségei
: Csanádi Dorián
: Csanádi Dorián
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia
: Bús Klaudia
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Marketingstratégia kialakítása és kiépítése a Stikánál
: Maróti Dóra Katalin
: Maróti Dóra Katalin
A beszerzési logisztika aktuális kihívásai a munkavédelmi ruházat kereskedelmének területén
: Gál Eszter
: Gál Eszter
Online marketingstratégia kialakítása egy nyelvoktatás területén működő vállalkozás esetében
: Isa Krisztina
: Isa Krisztina
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Cukrásztermékekkel kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata és marketingstratégia kialakítása
: Barocsai Soma
: Barocsai Soma
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Marketingstratégia koncepció kialakítása egy vállalkozás számára, kiemelt tekintettel a gyakorlati sajátosságokra
: Lenovics Evelin
: Lenovics Evelin
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
: Bíró Patrik
: Bíró Patrik
A munkahelyi stressz és a személyiség összefüggésének vizsgálata a Pest Megyei Kormányhivatal Munkavédelmi és Munkaügyi Szakigazgatási Szervénél
: Varga Zoltán Krisztián
: Varga Zoltán Krisztián
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra
: Földi Bianka Johanna
: Földi Bianka Johanna
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Made in Hungary - egy magyar divatcég marketingstratégia tervezete
: Kászonyi Dorka
: Kászonyi Dorka
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Sötét mintázatok vizsgálata a hazai, divatipari termékeket értékesítő webshopokban
: Hajnal György
: Hajnal György
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József
: Majnár József
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
: Tóth Gábor Bálint
: Tóth Gábor Bálint
Hasonló tételek
-
Munkavédelmi vállalkozások fejlesztésének és digitalizálásának lehetőségei
: Csanádi Dorián -
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin -
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda -
Az értékesítést befolyásoló tényezők vizsgálata egy munkavédelmi eszközöket forgalmazó cégnél
: Bús Klaudia -
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna