The role of blogging; Communication Strategy of minner.hu
Elmentve itt :
| Szerző: | Farkas Lukrécia |
|---|---|
| További közreműködők: | Merliot-Almássy Dr. Eszter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Blog Blogging |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23745 |
Hasonló tételek
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
The impact of gastro blogs on home cooking
: Haraszti Eszter
: Haraszti Eszter
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna
: Balog Anna
Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses
: Nguyen Minh Hien
: Nguyen Minh Hien
Emirates Airline’s marketing communication strategy
: Király Lilla
: Király Lilla
Laneige's Communication Strategies How Storytelling Drives Consumer Trust In Hydration-Focused Skincare
: Ganbold Bold-Erdene
: Ganbold Bold-Erdene
Franchise's role in retail growing strategies
: Szabó Márton
: Szabó Márton
The role of franchise in retail growth strategy
: Shi Junfeng
: Shi Junfeng
The impact of Dove's marketing communication strategy in Hungary
: Nagy Réka Petra
: Nagy Réka Petra
Evaluation of Boeing's 2024 Crisis Communication Strategies
: Borbély Luca
: Borbély Luca
The role of pricing strategies in the sustainable restaurant concept
: Takács Péter Gergő
: Takács Péter Gergő
Communication Strategy and Digital Media Effectiveness for Small Businesses
: Enkhtuvshin Khongorzul
: Enkhtuvshin Khongorzul
The role of internet-communication in the 2016 us election campaign
: Abdyrakhmanov Edilbek
: Abdyrakhmanov Edilbek
The role of international communication in enhancing the global perception of Vietnam
: An Tran Kieu
: An Tran Kieu
The communication and community building of equestrian sport and its role in development of communication skills children with disabilities.
: Reinspach Kincső Maja
: Reinspach Kincső Maja
How Can a Business Blog Create Competitive Advantage for B2B Businesses?
: Gegeshidze Konstantine
: Gegeshidze Konstantine
The role of sustainability in the marketing strategy of outdoor clothing brands
: Kálmán Krisztián
: Kálmán Krisztián
An exploratory study of the role of the influencers in Prepy’s marketing strategy
: Kósa Réka
: Kósa Réka
Online Communication Strategy to Promote the Tourism Industry in the Province of Tungurahua
: CUSTODE ADRIANA
: CUSTODE ADRIANA
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
The impact of AI on the Effectiveness of Communication & Online Marketing Strategies An Analysis of Customer Engagement and HR ROI
: Duric Ahmed
: Duric Ahmed
Online Communication Strategies of FMCG Companies for Sustainability A Case Study Of Unilever, Procter & Gamble, Coca Cola, And Diageo
: Nguyen Thi Quynh Nhu
: Nguyen Thi Quynh Nhu
Online Communication techniques and strategies for increasing sales from the Social Media
: Al-Hajjar Ahmed Farah
: Al-Hajjar Ahmed Farah
Social Media's role in the marketing strategy of fitness supplement companies
: Tarcsai Martin
: Tarcsai Martin
The role of human rights and freedom of communication in the French and Hungarian constitutional systems
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Finding a global marketing communication strategy to the Offshore department of Bosch Rexroth
: Szöllősi Eszter
: Szöllősi Eszter
Examining the Effectiveness of Football Clubs Communication Strategies in Building and Maintaining Fan Loyalty
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
: Mora Gonzalez Pedro Antonio
The role of media strategies in building and sustaining personal brands in the digital age
: Sadovska Aryna
: Sadovska Aryna
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
The role of digitalization in commerce an analysis of Acershop.hu and the comparison of the 2019 and 2021 Black Friday campaign.
: R. Szabó András
: R. Szabó András
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
Libri.hu fejlődésének, jövőjének bemutatása
: Gál Cintia
: Gál Cintia
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Shopping.hu a fejlődés útján
: Balogh Imola
: Balogh Imola
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A repjegy.hu marketingstratégiájának elemzése
: Szabó-Miklós Dóra Annamária
: Szabó-Miklós Dóra Annamária
Crisis Communication In Luxury Fashion Brands A Comparison Of Gucci And Balenciaga's Strategies
: Tajnay Flóra
: Tajnay Flóra
Communication rights
: Bóta Gergely
: Bóta Gergely
Marketing Communication Through Events The significance of events in the marketing strategy of the Antall József Knowledge Centre
: Borsos Barbara
: Borsos Barbara
Hasonló tételek
-
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka -
The impact of gastro blogs on home cooking
: Haraszti Eszter -
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese -
The effects of Dining Guides and Hungarian gastro blogs on customers’ behaviour
: Balog Anna -
Communication Strategy in Crisis of Vietnamese Businesses
: Nguyen Minh Hien