KÍNÁLHAT-E PIACI ALAPON ÉLETKÉPES MEGOLDÁST AZ ÉLELMISZERPAZARLÁS PROBLÉMÁJÁRA EGY IT START-UP TERMÉKE?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Tóth János Mátyás
Other Authors: Vágány Dr. Judit Bernadett
Format: Thesis
Kulcsszavak:Start-up
Food FMCG
élelmiszerpazarlás
társadalmi vállalkozás
hazai start-up ökozisztéma
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23748
Description
Abstract:Hollandiai tanulmányaim során ragadott magával az élelmiszer pazarlás témája, amire a dolgozatomban egy megoldást szeretnék kínálni. A hipotézis, hogy lehet piaci alapon működő megoldást kínálni az X, Y generációnak, amivel a háztartásaik csökkenthetik, az ökológiai lábnyomukat, pénzt takaríthatnak meg. Létre lehet hozni egy olyan alkalmazást, ami segít a szupermarketeknek egy szorosabb kapcsolatot kialakítani a fogyasztóikkal, jobb raktár menedzsmentet és pontosabban követni a keresleti változásokat. Célom kideríteni, hogy a magyar piac készen áll-e egy pedál nélküli újítása az FMCG-food piacot illetően. Kutatásomat főként szekunder információkból készítettem el, amik mind haza mind nemzetközi szerzők és kutatói csoportok munkái. Szekunder kutatásom alapját a témában készült szakirodalom és tapasztalat adja. Kutatási eredményeim: Befektetők és üzletláncok új eszközöket keresnek, felhasználók motiváltak a zöldebb életre.