Vendéglátóipari egység profilváltásának oka, lehetőségének, piaci pozíciójának vizsgálata és elemzése a Palace Café & Restaurant példáján keresztül
Elmentve itt :
| Szerző: | Kocsy Anett |
|---|---|
| További közreműködők: | Verebes Dr. Pál |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Profilváltás Üzleti terv Jövedelmezőség vendégigények Helyzetelemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2376 |
Hasonló tételek
Egy vendéglátóipari egység profilváltásának vizsgálata vonzáskörzet számítások alapján
: Matók Lívia
: Matók Lívia
EGY VENDÉGLÁTÓIPARI EGYSÉG GAZDASÁGI MŰKÖDÉSE
: Bergmann Ernő
: Bergmann Ernő
Egy budapesti multifunkciós vendéglátóipari egység koncepcióterve
: Tánczos Dániel
: Tánczos Dániel
Egy konkrét kiskereskedelmi egység logisztikai munkafolyamatainak, technológiájának bemutatása Kiskereskedelmi egység megnyitásának lehetőségének elemzése
: Tulipán Lívia
: Tulipán Lívia
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna
: Hegedűs Laura Anna
Az Apple piaci pozíciójának elemzése
: Mlinkó Patrícia
: Mlinkó Patrícia
Két vendéglátóipari egység összehasonlítása az alkalmazott marketing eszközeik alapján
: Hegedüs Bianka Júlia
: Hegedüs Bianka Júlia
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
A Theodora Immuno termékcsalád piaci pozíciójának elemzése
: Barota Boglárka
: Barota Boglárka
Az Opera Garden Hotel & Apartments piaci pozíciójának elemzése
: Pázmándy Eszter
: Pázmándy Eszter
A Nagymaros Trade Kft piaci pozíciójának stratégiai lehetőségei
: Rasman Zsolt
: Rasman Zsolt
A HELL energiaitalok piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Fischer Brigitta Vivien
: Fischer Brigitta Vivien
A Fanny magazin piaci pozíciójának vizsgálata a magyar sajtóban
: Péter Dóra
: Péter Dóra
Egy vállalkozás költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Nagy Petra Bettina
: Nagy Petra Bettina
Egy vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Natkai Zsombor
: Natkai Zsombor
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
Egy induló vállalkozás, a Bagoly Café piaci bevezetése
: Gráf Judit
: Gráf Judit
A vendéglátóipari rendezvények piaci pozíciója, gazdálkodásának elemzése a Duna-Parteam Kft. példáján keresztül
: Piókerné Szentpáli Mónika
: Piókerné Szentpáli Mónika
A helyi önkormányzatok hitelfelvétele és kötvénykibocsátásának oka, célja, módja, hatása
: Gál Balázs
: Gál Balázs
A helyi önkormányzatok hitelfelvétele és kötvénykibocsátásának oka, célja, módja, hatása
: Monostori Adrienn
: Monostori Adrienn
A Rehab Zrt. piaci pozíciójának elemzése a gyógyászati segédeszköz piacon
: Kubanek Attila
: Kubanek Attila
Egy konkrét vállalat költség és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Csorba Bence
: Csorba Bence
Egy mezőgazdasági vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése
: Cseh Attila
: Cseh Attila
A helyi önkormányzatok hitelfelvételének és kötvénykibocsátásának oka, célja, módja és hatása
: Tóth Enikő
: Tóth Enikő
A helyi önkormányzatok hitelfelvétele és kötvénykibocsátásának oka, célja, módja és hatása
: Detre Tamás
: Detre Tamás
Zöld hotel működési lehetőségének bemutatása – a brüsszeli Thon Hotel EU példáján keresztül
: Bernert Réka
: Bernert Réka
Az Estilo Fashion Hotel**** piaci pozíciójának elemzése, különös tekintettel a versenytársakra
: Fekete Szilvia
: Fekete Szilvia
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
A POKET nonprofit szervezet piaci pozíciójának elemzése a magyar kulturális piacon
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
A Magyarországi mozik piaci pozíciójának elemzése a streaming szolgáltatások térnyerése mellett
: Sebesi Bence Zoltán
: Sebesi Bence Zoltán
Az online marketing bemutatása a Steamhouse Cafe példáján keresztül
: Bak Andrea
: Bak Andrea
Hajléktalanok reintegrációs lehetőségének vizsgálata Budapest kulturális intézményein keresztül
: Zsolnai Karolina
: Zsolnai Karolina
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
A Four Seasons luxusmárka bemutatása a Gresham Palace példáján keresztül
: Torma Ramóna
: Torma Ramóna
Az Angstrom TruForge Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci pozíciójának értékelése.
: Kerülő András Tamás
: Kerülő András Tamás
The evolution of the café culture in Budapest
: Gonda Bálint
: Gonda Bálint
Turner Café&Bar Projekt
: Esztergályos Máté
: Esztergályos Máté
The evolution of the café culture in Budapest
: Gonda Bálint
: Gonda Bálint
Márkaépítés és márkaérték a gyakorlatban - a Samsung márka piaci pozíciójának és márkamenedzsmentjének elemzése
: Galonics Lilla Bianka
: Galonics Lilla Bianka
Idegenforgalmi és vendéglátóipari szakmai lemorzsolódás egy választott intézmény példáján keresztül
: Orbán Dezső
: Orbán Dezső
Hasonló tételek
-
Egy vendéglátóipari egység profilváltásának vizsgálata vonzáskörzet számítások alapján
: Matók Lívia -
EGY VENDÉGLÁTÓIPARI EGYSÉG GAZDASÁGI MŰKÖDÉSE
: Bergmann Ernő -
Egy budapesti multifunkciós vendéglátóipari egység koncepcióterve
: Tánczos Dániel -
Egy konkrét kiskereskedelmi egység logisztikai munkafolyamatainak, technológiájának bemutatása Kiskereskedelmi egység megnyitásának lehetőségének elemzése
: Tulipán Lívia -
A Porsche piaci pozíciójának elemzése
: Hegedűs Laura Anna