A 21. századi fogyasztó és a coaching
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Andrea Borbála |
---|---|
További közreműködők: | Szánthó Dr. Zsuzsanna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Coaching Környezettudatos fogyasztás Környezettudatosság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23770 |
Hasonló tételek
21. századi sörforradalom Magyarországon A hazai kisüzemi sörök térhódítása
: Kocsis Róbert
: Kocsis Róbert
Közlekedés, szállítás a 21. századi Magyarországon
: Juhász Gergely
: Juhász Gergely
A 21. századi iszlám Magyarországon és Németországban
: Kálmán Róza Kálmán Róza
: Kálmán Róza Kálmán Róza
Önkormányzatok számvitelének 21. századi módszerei EPER és ASP rendszerek
: Bősze Gábor
: Bősze Gábor
Digitális megoldások a 21. századi esküvők világában
: Ilonczai Sára
: Ilonczai Sára
Esküvőszervező szerepe a 21. századi esküvők világában
: Németh Erik
: Németh Erik
A globális vetőmagpiac kialakulása és 21. századi helyzete
: B. Kiss Judit
: B. Kiss Judit
A Z generáció kihívásai a 21. századi munkaerőpiacon
: Fazekas Hajna Réka
: Fazekas Hajna Réka
Értékrend változás a művészetben - 21.századi művészeti preferenciák
: Vojczek Vivien
: Vojczek Vivien
A 21.századi fizetési rendszerek, és az e-kereskedelem
: Boross Márk
: Boross Márk
A cigányság sikeres integrációjának fontossága a 21. századi társadalomban
: Perge Gabriella
: Perge Gabriella
21. századi fényűzés a bikali Puchner Kastélyszálló példáján keresztül
: Sóvágó Karina
: Sóvágó Karina
21. századi fizetési lehetőségek relevanciája a vendéglátásban fogyasztói szemszögből
: Vizvári Csaba
: Vizvári Csaba
Énmárka építés pályakezdőknek a 21. századi online eszközök segítségével
: Turóczy Vajk Kristóf
: Turóczy Vajk Kristóf
A 21. századi német-orosz kapcsolatok Rapalló szellemén keresztül
: Pongrácz Imre Márk
: Pongrácz Imre Márk
A 21. századi soft skillek szerepe az IT munkaerő piacán
: Garamvölgyi Adrienn Rita
: Garamvölgyi Adrienn Rita
A készletgazdálkodás 21. századi nehézségei egy patika gyakorlatán keresztül
: Kovácsné Centeri Dorina
: Kovácsné Centeri Dorina
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században
: Sári Orsolya
: Sári Orsolya
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Fogyasztó kognitív kompetenciájának vizsgálata
: Misák Tamás
: Misák Tamás
Felelős vállalat – Felelős fogyasztó – Környezettudatos döntések, lehetőségek befolyásolása
: Dudás Zsófia Andrea
: Dudás Zsófia Andrea
Felelősségvállalás társadalmi szemszögből – a tudatos fogyasztó
: Takács Kinga Zsófia
: Takács Kinga Zsófia
A 21. századi koncertszervezés sikertényezőinek vizsgálata, Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjén keresztül
: Hajdú-Ráfis Lili
: Hajdú-Ráfis Lili
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
A fogyasztó személyiségének hatása a fogyasztási preferenciákra
: Paróczai Anna
: Paróczai Anna
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
A fogyasztó, mint a márkaépítés aktív része
: Makai Alexandra
: Makai Alexandra
Munkahelyi belső képzések és a coaching
: Márton Borbála
: Márton Borbála
A 21. századi készségek szerepe egy multinacionális cég termelést végző leányvállalatának jelenében és jövőjében
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
Felelős fogyasztó és felelős vállalat a XXI. században
: Lunguly Elke
: Lunguly Elke
Az egészséges élelmiszerek iránti növekvő fogyasztó igények
: Dezső Flóra Timea
: Dezső Flóra Timea
Feminizmus a XX. századi Európában
: Ferró Andrea Erzsébet
: Ferró Andrea Erzsébet
A fogyasztóvédelem közigazgatási "útvesztői" (a "fogyasztó" fogalom "dilemmái")
: Hámori Antal
Megjelent: (2009)
: Hámori Antal
Megjelent: (2009)
A megfelelő kiberbiztonsági tér biztosításának szerepe a 21. századi demokratikus működéshez az Amerikai Egyesült Államokban
: Németh Dóra
: Németh Dóra
Korszerű, 21. századi ételkészítést segítő gépek és berendezések bemutatása az Arany Kaviár Étterem konyhája által
: Barta Zsófia
: Barta Zsófia
A környezettudatos fogyasztó és a vállalati zöld marketing kapcsolata
: Réti Erika
Megjelent: (2012)
: Réti Erika
Megjelent: (2012)
Az emberi erőforrás menedzsment módszertani fejlődése, 21. századi új kihívásai – A Schneider Electric példáján keresztül
: Molnár Dávid Ferenc
: Molnár Dávid Ferenc
A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?
: Nagy Kanász Dávid
: Nagy Kanász Dávid
Dönts okosan! - A fogyasztó árészlelésének pszichológia háttere és elméletei
: Párzsi Helén
: Párzsi Helén
Hasonló tételek
-
21. századi sörforradalom Magyarországon A hazai kisüzemi sörök térhódítása
: Kocsis Róbert -
Közlekedés, szállítás a 21. századi Magyarországon
: Juhász Gergely -
A 21. századi iszlám Magyarországon és Németországban
: Kálmán Róza Kálmán Róza -
Önkormányzatok számvitelének 21. századi módszerei EPER és ASP rendszerek
: Bősze Gábor -
Digitális megoldások a 21. századi esküvők világában
: Ilonczai Sára