Innád, ha lenne? Avagy a kenyérsör bevezetése a magyar piacra
Elmentve itt :
Szerző: | Pál Vince |
---|---|
További közreműködők: | Mezőné Oravecz Titanilla Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kenyérsör Új termék bevezetése Fenntarthatóság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23771 |
Hasonló tételek
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn
: Antal Adrienn
A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra
: Pap Brigitta
: Pap Brigitta
A Kiehl's márka bevezetése a magyar piacra
: Hanol Ádám
: Hanol Ádám
Az Asahi márka bevezetése a magyar piacra
: Lázár András Barna
: Lázár András Barna
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon
: Kosztka Vivien
: Kosztka Vivien
A Fétis Kft. eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata – avagy mi lenne az eredmény növelésének legjobb
: Bőczén Adrienn
: Bőczén Adrienn
Márkaépítés, Márkamenedzsment Mycellen márka bevezetése a magyar piacra
: Széchenyi Martin Endre
: Széchenyi Martin Endre
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Adóztass, ha tudsz! - avagy adómorál Magyarországon és az Európai Unióban
: Nagy Nóra Zsuzsanna
: Nagy Nóra Zsuzsanna
Mivel motiváljunk, ha motiválatlanok, avagy motivál-e a gamifikáció a szakképzésben?
: Szabóné Romsics Edit
: Szabóné Romsics Edit
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A Törley borcsalád bevezetése a hazai piacra
: Törőcsik Hanna Berta
: Törőcsik Hanna Berta
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
Az elektromos komposztáló bevezetése a hazai piacra
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
Az Apple Pay bevezetése a magyarországi piacra
: Matheisz Márk
: Matheisz Márk
A biztos belföld vagy a népszerű külföld, avagy hogyan döntenek a magyar fiatalok, ha utazásról van szó
: Weppert Míra
: Weppert Míra
A biztos belföld vagy a népszerű külföld, avagy hogyan döntenek a magyar fiatalok, ha utazásról van szó
: Weppert Míra
: Weppert Míra
Mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra – avagy jó-e, ha dolgozik helyettünk a gép?
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
A Renault CLIO V bevezetése a magyarországi piacra
: Hudra Bálint
: Hudra Bálint
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
Újonnan alakult kisüzemi sörfőzde magyarországi piacra történő bevezetése
: Budai Mihály Tamás
: Budai Mihály Tamás
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A Kristinus Borbirtok bevezetése a magyar piacra - Az Ax wine (e)motion arculatváltása
: Kerekes Nóra Gabriella
: Kerekes Nóra Gabriella
A Nissan Qashqai magyarországi piacra való bevezetése és annak hatása a magyar autópiacon
: Göndöcs Maja
: Göndöcs Maja
A ReverseTicket online jegyértékesítési rendszer bevezetése a piacra
: Morauszki Bernadett
: Morauszki Bernadett
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura
: Pásztor Eszter Laura
Az Organic Shop natúrkozmetikai márka bevezetése a magyarországi piacra
: Katus György
: Katus György
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Az edelényi L'Huillier-Coburg Kastély bevezetése a piacra
: Tóth Eszter
Megjelent: (2014)
: Tóth Eszter
Megjelent: (2014)
A NOMÁD TRAVEL Utazási Iroda marketingstartégiája és bevezetése a piacra
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Hasonló tételek
-
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra -
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti -
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna -
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni -
Relaxációs ital bevezetése a magyar piacra
: Antal Adrienn