A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
Elmentve itt :
| Szerző: | Tóth Kristóf |
|---|---|
| További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Sörpiac Magyarország Piaci rések Fogyasztói szokások Környezetelemzés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23803 |
Hasonló tételek
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence
: Bélteczky Bence
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla
: Molnár Csilla
A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
: Mérész Judit
: Mérész Judit
A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
: Mérész Judit
: Mérész Judit
A hazai kézműves sörpiac helyzetének vizsgálata
: Brückner Dániel
: Brückner Dániel
A Praktiker piaci helyzetének elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Schirok Martin Róbert
: Schirok Martin Róbert
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
A magyarországi sörpiac, különösképpen a radler típusú söritalok helyzetének vizsgálata
: Horváth Ádám Tamás
: Horváth Ádám Tamás
A nemzetközi sörpiac jellemzői - különös tekintettel Afrikára
: Szoboszlai Adél
: Szoboszlai Adél
A kávézás termékélményének kutatása
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
: Bálint Péter
Megjelent: (2013)
A HAZAI SZÁLLODAIPAR HELYZETÉNEK FELTÁRÁSA ÉS PROBLÉMÁINAK ELEMZÉSE
: Cseresnyés Béla
: Cseresnyés Béla
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
A magyarországi sörpiac helyzete a 2019-es koronavírus járványt követően
: Horkay László Márk
: Horkay László Márk
Az Arany Ászok kommunikációs újrapozícionálása a magyarországi sörpiac kihívásainak figyelembevételével
: Lázár Orsolya Vivien
: Lázár Orsolya Vivien
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
A kézműves csokoládé fogyasztói szokásainak feltárása és marketingstratégiájának kialakítása
: Gőgh Beáta
: Gőgh Beáta
Fogyasztói szokások változása a magyar ingatlanpiacon a válság hatására
: Tóth Veronika
: Tóth Veronika
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
: Radácsi László, et al.
Megjelent: (2022)
A magyar kávékultúra - fogyasztói szokások generációs kitekintésben
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
A minőségi import sörpiac fejlődése és kereskedelmének bemutatása a Liquid Gold Kft. gyakorlatában
: Tollas Csilla
: Tollas Csilla
A 2012-es felsőoktatási törvényváltozás befolyásoló hatásainak kutatása
: Várkoly Dóra
: Várkoly Dóra
A transzferár-képzés bemutatása és informatikai hátterének kutatása
: Bojtos Réka
: Bojtos Réka
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
Svédországi és magyarországi fogyasztói szokások összehasonlító elemzése
: Kiss Nóra
: Kiss Nóra
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Fogyasztói szokások a szállodaiparban.
: Hulényi Gergő
: Hulényi Gergő
Megismerni és megszeretni - Hallgatói motivációk és szokások feltárása a felsőoktatásban, különös tekintettel a számvitel oktatásában
: Estók Ágnes
: Estók Ágnes
Megismerni és megszeretni – Hallgatói motivációk és szokások feltárása a felsőoktatásban, különös tekintettel a számvitel oktatásában
: Estók Ágnes
: Estók Ágnes
A KKV szektor hazai bemutatása, finanszírozási lehetőségei, statisztikai kutatása
: Szőke Péter
: Szőke Péter
Fogyasztói magatartás-Könyvvásárlási szokások
: Joó Panna
: Joó Panna
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
Az Imagine lovasbolt működési problémáinak feltárása és elemzése
: Juhász Alexandra
: Juhász Alexandra
Egy vállalkozás költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Ütő dr. Kristóf Benjámin
: Ütő dr. Kristóf Benjámin
Személyszállítás problémáinak feltárása egy kkv példán keresztül
: Tóth Pál
: Tóth Pál
A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon.
: Horváth Janka
: Horváth Janka
Hasonló tételek
-
A sörpiac sajátosságainak vizsgálata a fogyasztói szokások tükrében
: Bélteczky Bence -
Sörpiac újratöltve
: Molnár Csilla -
A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
: Mérész Judit -
A magyar sörpiac elemzése és lehetőségek feltárása az ismert vállalatok marketing stratégiájának vizsgálatán és az ezzel kapcsolatos fogyasztói vélemény kutatáson keresztül
: Mérész Judit -
A hazai kézműves sörpiac helyzetének vizsgálata
: Brückner Dániel