Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Nagygellér Natália |
---|---|
További közreműködők: | Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Minőségirányítás TQM Kano-modell Vevői elégedettségmérés ISO 9001 Minőségfejlesztés Foody Product Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23806 |
Hasonló tételek
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Characterization of a Hungarian foodie
: Túri Vivien Orsolya
: Túri Vivien Orsolya
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina
: Kovács Bettina
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
Vevői elégedettség és a minőség kapcsolati rendszere Minőségirányítási rendszer részleges bevezetésének bemutatása a Roland Divatház Zrt-n keresztül
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
: Sárosi Réka
Megjelent: (2013)
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
A Bajai járás turizmusfejlesztési lehetőségei
: Markó Kitti Dorina
: Markó Kitti Dorina
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
A Hajós-Bajai borvidék gasztronómiája
: Orbán Zsanett
: Orbán Zsanett
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
Bajai Halfőző Fesztivál marketingkommunikációs tevékenységei
: Skáre Evelin
: Skáre Evelin
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné
: Derda Gyuláné
XXI. századi oktatási módszerek bajai középiskolákban
: Szabóné Dr. Mojzes Angelika
: Szabóné Dr. Mojzes Angelika
Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének hatása a minőség- ellenőrzésre és a vevői reklamációk kezelésére egy hazai vállalat esetében
: Fricska Dóra
: Fricska Dóra
Elégedettségmérés a HungaroControl Légiforgalmi Irányító Bál alapján
: Takács Delani Rita
: Takács Delani Rita
Gasztronómiai kínálat (bajai halászlé) szerepe Baja város turizmusában
: Friedrich Barbara
: Friedrich Barbara
Kulturális turisztikai termékek komplex vizsgálata a Bajai járásban
: Nagy András
: Nagy András
Dolgozói elégedettségmérés folyamata az LG Toray Kft-nél
: Kersánszki-Scheller Tímea
: Kersánszki-Scheller Tímea
Minőség, mint versenyelőny
: Molnár Anetta
: Molnár Anetta
Minőség az egészségügyben
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
: Varró Katalin
Megjelent: (2013)
A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül
: Reichardt Petra
: Reichardt Petra
Minőség 2012 minőségbiztosítás a jövő szállodáiban
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
: Juhász László, et al.
Megjelent: (2010)
Idegenforgalmi fejlesztések lehetőségei és korlátai a Hajós-bajai borvidéken
: Koch Annabella
: Koch Annabella
A közművelődés gyakorlata és a közösségszervezés pályaképe bajai nézőpontból
: Magyari Klaudia
: Magyari Klaudia
Gondolatok a minőség mérhetőségéről
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
: Ilyésné Molnár Emese
Megjelent: (2008)
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kekk Laura Rita
: Kekk Laura Rita
Minőség-ellenőrzés a könyvvizsgálatban
: Kerschbaummayer Péter
: Kerschbaummayer Péter
Minőség szerepe a vállalkozásokban
: Bálint Tamás Jenő
: Bálint Tamás Jenő
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
A víz és a néphagyományok szerepe a Bajai kistérség turizmusában
: Pethő Dorottya
: Pethő Dorottya
Hagyományőrző fesztiválok szerepe a Bajai, Mohácsi és a Szekszárdi kistérségben
: Csemez Laura
: Csemez Laura
Covid19 hatása a bajai turizmusra-Magyarország turizmus adatainak tükrében
: Márity Csenge
: Márity Csenge
A Bajai Halfőző Fesztivál hatása a város identitására és fejlődésére
: Tallér Zsófia Gabriella
: Tallér Zsófia Gabriella
Három bajai családi vállalkozás működésének és generációváltásának elemzése és bemutatása
: Pencz Patrik
: Pencz Patrik
Hasonló tételek
-
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda -
Characterization of a Hungarian foodie
: Túri Vivien Orsolya -
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk -
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória -
A minőség és az elégedettség, avagy a vevői elégedettség mérése egy budapesti fordítóirodában
: Kovács Bettina