A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyurcsovics Noémi
További közreműködők: Buvár Ágnes
Szabó Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Közösségi média
Body positive
Influencer marketing
Önértékelés
Tinédzserek
Reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23808

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23808
005 20200221131404.0
008 191202suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Gyurcsovics Noémi 
245 1 2 |a A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása  |c Gyurcsovics Noémi  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása 
246 1 1 |a The role of social media in self-esteem for teenage girls and the positive effects of body positive campaigns 
520 3 |a Szakdolgozatomban a közösségi média szerepét vizsgáltam a tinédzser lányok önértékelésében illetve negatív hatásait. Emellett a body positive kampányokat, és azoknak jótékony hatásait. 
695 |a Közösségi média 
695 |a Body positive 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Önértékelés 
695 |a Tinédzserek 
695 |a Reklám 
700 1 |a Buvár Ágnes  |e ths 
700 1 |a Szabó Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23808/1/Gyurcsovics_Noemi_CJG517.pdf  |z Dokumentum-elérés