A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Gyurcsovics Noémi |
---|---|
További közreműködők: |
Buvár Ágnes
Szabó Eszter |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közösségi média Body positive Influencer marketing Önértékelés Tinédzserek Reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23808 |
Hasonló tételek
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett
: Romos Henriett
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya
: Buzál Orsolya
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Analyzing the liquidity position of Hungarian commercial banks
: Lengyel Enikő Zsófia
: Lengyel Enikő Zsófia
The marketing position of Capital Circus in Hungary in 2011.
: Tomori Cintia
: Tomori Cintia
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A CsillámVilág Body Art Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Kohári Attiláné
: Kohári Attiláné
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
A közösségi média és a generációk szerepe a fogyasztók étteremválasztási folyamataiban
: Steckel Noémi
: Steckel Noémi
Közösségi média hatása és szerepe a munkaerő toborzásban
: Kajlik Bianka Anna
: Kajlik Bianka Anna
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Hasonló tételek
-
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária -
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina