A közösségi média szerepe a tinédzser lányok önértékelésében és a body positive kampányok jótékony hatása
Elmentve itt :
| Szerző: | Gyurcsovics Noémi |
|---|---|
| További közreműködők: |
Buvár Ágnes
Szabó Eszter |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Közösségi média Body positive Influencer marketing Önértékelés Tinédzserek Reklám |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23808 |
Hasonló tételek
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina
: Torma Szabina
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter
: Debrenszki Eszter
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária
: Danyi Zoé Mária
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Influence of Media on Body Image Disorders
: Kovács Adina Dorottya
: Kovács Adina Dorottya
A Body Positivity Kihívásai és Lehetőségei; A Mozgalom Bemutatása Két Ellentétes Hatású Kampányon Keresztül
: Forgács Viktória Lilla
: Forgács Viktória Lilla
A személyes értékesítés szerepe a The Body Shopnál
: Horváth Melinda
: Horváth Melinda
A Duna Relax & Event Hotel Wellness üzemegység masszázs szolgáltatásai és azok jótékony hatásai
: Romos Henriett
: Romos Henriett
A The Body Shop Társadalmi Felelősségvállalása
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
Visible body modifications in the hospitality industry
: Utasi Fanni
: Utasi Fanni
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
The impact of influencer marketing on the development of negative body image
: Magyari Odett
: Magyari Odett
A Zala megyei fürdők bemutatása gyógyvizeinek jótékony hatásai a zalakarosi gyógyfürdő, a Kehida termál, zalaegerszegi termálfürdő példáin keresztül
: Bogya Tamara Alice
: Bogya Tamara Alice
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
A társadalmi felelősségvállalás szerepe a vállalatok életében, CSR a The Body Shop gyakorlatában
: Buzál Orsolya
: Buzál Orsolya
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
The Impact of Corporate Social Responsibility on the Brand Equity of The Body Shop
: Szabó Kitti
: Szabó Kitti
Digitális kampányok, emberi történetek Civil szervezetek stratégiái az 1% megszerzéséért
: Boromisza Réka
: Boromisza Réka
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A display hirdetések tulajdonságainak hatása a hirdetési kampányok eredményességére
: Ács Gergő
: Ács Gergő
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A CsillámVilág Body Art Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Kohári Attiláné
: Kohári Attiláné
Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
The positive and negative impacts of tourism in New Zealand
: Barta Enikő
: Barta Enikő
Position of the Visegrad Group in the migration crisis of the EU
: Asgarova Roza
: Asgarova Roza
Analyzing the liquidity position of Hungarian commercial banks
: Lengyel Enikő Zsófia
: Lengyel Enikő Zsófia
Hasonló tételek
-
Body positivity az Instagram korában
: Torma Szabina -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
Body positivity/ testkép pozitivitás a marketinggyakorlatban
: Debrenszki Eszter -
A közösségi média szerepe a Z generáció önértékelésében és pszichés jóllétében Fókuszban az Instagram
: Danyi Zoé Mária -
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina