Az Európai Parlament és a Tanács új irányelve a szerzői jogokról és ennek hatása az influencer marketingre
Elmentve itt :
Szerző: | Czinege Petra |
---|---|
További közreműködők: |
Zelena Dr. András
Buday-Sántha Dr. Judit Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szerzői jog Influencer marketing Jogszabály változások Európai Parlament Európai Tanács |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23812 |
Hasonló tételek
PSD2 - Az Európai Parlament és az Európai Tanács irányelvének bemutatása a belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Új fejezet az európai kiberbiztonságban – Változások a NIS irányelv tükrében
: Faragó Márta
: Faragó Márta
Szerzői jogdíjak elszámolása és kifizetése
: Székvári-Szabó Mónika Viktória
: Székvári-Szabó Mónika Viktória
Polgárok együttműködésének erősítése Európában (az Európai Unió és az Európa Tanács keretében)
: Roboz Klaudia Zsuzsanna
: Roboz Klaudia Zsuzsanna
A szerzői jogok és az internetes kalózkodás
: Dallos András
Megjelent: (2007)
: Dallos András
Megjelent: (2007)
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Biztonsági Tanács modernkori kihívásainak bemutatása Államválság Venezuelában
: Duhonyi Nikolett
: Duhonyi Nikolett
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Az EU külkapcsolatainak néhány kérdése, különös tekintettel az Európai Parlament diplomáciai tevékenységére és a „külügyminiszter" feladataira
: Lengyel Orsolya Katalin
Megjelent: (2009)
: Lengyel Orsolya Katalin
Megjelent: (2009)
A szerzői hang az angol és a magyar nyelvű útikönyvekben
: Lukács András
Megjelent: (2014)
: Lukács András
Megjelent: (2014)
A magyar ÁFA-törvény a hatos irányelv tükrében
: Konkoly Gábor
Megjelent: (2007)
: Konkoly Gábor
Megjelent: (2007)
Logisztikai problémákat megoldó program és a szerzői jog kapcsolata
: Cziráki Krisztián
: Cziráki Krisztián
A szerzői jog joggazdaságtana különös tekintettel a felhasználás engedélyezésére
: Tenyér Barbara Nóra
: Tenyér Barbara Nóra
A lassú turizmus, mint fenntartható fejlesztési irányelv Észak-Magyarországon
: Nekeczki Zsófia
: Nekeczki Zsófia
A MiFID II irányelv hatásai a befektetési szolgáltatók tevékenységére
: Czirják Gábor
: Czirják Gábor
A digitalizáció hatása a vállalati marketingre
: Ganzorig Otgonbaatar
: Ganzorig Otgonbaatar
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Bugár-Mészáros Kata
: Bugár-Mészáros Kata
A mesterséges intelligencia hatása a marketingre
: Keskin Milán Mehmet
: Keskin Milán Mehmet
Támaszkodhat egy vállalkozás 2020-ban az online marketingre?
: Goldschmied Attila
: Goldschmied Attila
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
: Széles Dominik Zsolt
: Széles Dominik Zsolt
Egy hazai mikrovállalkozás webáruházának elemzése – különös tekintettel az online marketingre
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
: Kovács Tímea
Megjelent: (2019)
Az elmúlt négy év globális folyamatainak hatásai egymásra és a marketingre
: Bakó Simon
: Bakó Simon
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A Türk Tanács tagállamainak súlya a világgazdaságban – Milyen lehetőségei vannak a magyar vállalatoknak a térségben?
: Kása Botond
: Kása Botond
A mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra és a marketingre
: Nagy László
: Nagy László
A túlzott turizmus, és ennek hatásai az európai városokra
: Ódor Alexandra
: Ódor Alexandra
A fogyasztók figyelméért folytatott küzdelem a kereskedelemben az érzékszervi marketingre támaszkodva
: Simon Barbara
: Simon Barbara
A digitalizáció hatása a marketingre és lojalitásra a MOL Kiskereskedelemben
: Békési Dániel György
: Békési Dániel György
A túlsúlyos társadalom hatása a gazdaságra, kereskedelemre és a marketingre
: Fazakas Szabolcs
: Fazakas Szabolcs
A 2011/85/EU Irányelv átültetése a magyarországi államháztartási számvitelbe. Összehasonlító elemzés a „régi” és az „új” számvitel tekintetében a Nemzeti Munkaügyi Hivatal, m
: Barkó Edit
: Barkó Edit
Az európai egység múltja, jelene és jövője, valamint ennek kulturális és vallási aspektusai
: Cserháti Viktória
: Cserháti Viktória
Az elektronikus kereskedelem és az Európai Unió új e-kereskedelmi áfacsomagja
: Petrény Petra
: Petrény Petra
A közép-kelet-európai országok árszívonalának felzárkózása az Európai Unió árszínvonalához, és ennek hatása a vállalati szektorra
: Svoób Ágnes
: Svoób Ágnes
Az alkotás szükséglete és ennek frusztrációja felnőttkorban
: Bégányi Dorottya Mária
: Bégányi Dorottya Mária
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Távmunkavégzés hatása az elmagányosodásra és ennek vezetői kezelése
: Dányi Bernadett
: Dányi Bernadett
Online média újratöltve, vagyis az influencer marketing
: Giczey Petra
: Giczey Petra
Az európai régiók tipológiája és az új regionalizmus kérdéséhez
: Nyusztay László, et al.
Megjelent: (1996)
: Nyusztay László, et al.
Megjelent: (1996)
Az új európai banki tőkeszabályozás bemutatása és értelmezése
: Makkai Melinda Orsolya
: Makkai Melinda Orsolya
Hasonló tételek
-
PSD2 - Az Európai Parlament és az Európai Tanács irányelvének bemutatása a belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról
: Risecskin Luca -
Új fejezet az európai kiberbiztonságban – Változások a NIS irányelv tükrében
: Faragó Márta -
Szerzői jogdíjak elszámolása és kifizetése
: Székvári-Szabó Mónika Viktória -
Polgárok együttműködésének erősítése Európában (az Európai Unió és az Európa Tanács keretében)
: Roboz Klaudia Zsuzsanna -
A szerzői jogok és az internetes kalózkodás
: Dallos András
Megjelent: (2007)