Online kiskereskedelem Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Hornok Olivér |
---|---|
Other Authors: | Hrabovszki Zsuzsa |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Elektronikus kereskedelem Online kereskedelem B2C-kereskedelem E-kereskedelem Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23813 |
Similar Items
Online Kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér Miklós
: Hornok Olivér Miklós
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
A kiskereskedelem változása és hatásai napjainkban
: Stefáni Gyöngyi
: Stefáni Gyöngyi
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Published: (2022)
: Kozák Tamás
Published: (2022)
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel
: Milei Dániel
A MOL kiskereskedelem marketing tevékenysége a töltőállomási marketing hatása a fogyasztói magatartásra /
: Simoncsics Bianka
: Simoncsics Bianka
Frissáru várható forgalmának kalkulációja a kiskereskedelem egyik meghatározó tagjánál
: Bártfay Enikő
: Bártfay Enikő
Globális kereskedelem és a kiskereskedelem reagálása a COVID19 világjárványra.
: Tasi László
: Tasi László
A 2007-2008-as hitel- és pénzpiaci válság kiteljesedése Közelebb kerültünk-e a pénzpiac globális szintű hatékony szabályozásához?
: Hornok Erika
: Hornok Erika
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
: Derényi Zsófia
Published: (2014)
Fejlődés az online térben Az e-kereskedelmi lehetőségek vizsgálata és a kapmachinery.com webshop elemzése
: Kiss Olivér
: Kiss Olivér
Az online kereskedelem helyzete Magyarországon
: Sőregi Lilla
: Sőregi Lilla
FMCG termékek online kereskedelme Magyarországon
: Huszka Szimóna Sára
: Huszka Szimóna Sára
Fenntarthatósági célú geotermikus energia beruházások Magyarországon
: Helfferich Olivér
: Helfferich Olivér
Az élelmiszerek online vásárlásának helyzete Magyarországon
: Kövesdi Dóra
: Kövesdi Dóra
Televíziós és online reklámok térnyerése Magyarországon
: Sztyéhlik Gábor Ottó
: Sztyéhlik Gábor Ottó
Online kereskedelemmel foglalkozó mikrovállalatok működése Magyarországon
: Fromm Gergely
: Fromm Gergely
A csoportos adózási formákban rejlő adóoptimalizációs lehetőségek Magyarországon
: Vidákovich Olivér
: Vidákovich Olivér
Online vélemények a konyhából a tányérig Hogyan formálják a fogyasztói döntéseket a vendéglátásban?
: Tóth Roland Olivér
: Tóth Roland Olivér
Pénzügyi folyamatok, tőzsdei tevékenységek a XXI. századi online társadalomban
: Szabó Dávid Olivér
: Szabó Dávid Olivér
A Nők Lapja Cafe online női magazin marketing elemzése
: Szabó Tamás Olivér
: Szabó Tamás Olivér
A sváb néptánc online marketingkommunikációs tevékenysége Magyarországon
: Sátori Fanni
: Sátori Fanni
Az online kereskedelem helyzete és jövője Magyarországon
: Glavinics Máté
: Glavinics Máté
A kerékpáros turizmus helyzete Magyarországon a Tour de Hongrie vonatkozásában
: Csonka Olivér
: Csonka Olivér
Online piacterek Magyarországon és külföldön, különös tekintettel az online aukciós oldalakra = Online marketplaces in Hungary and abroad with special respect to online auction sites
: Scheidl Gergely
: Scheidl Gergely
L'évolution de la grande distribution en Europe centrale et orientale et en Asie centrale depuis les années 1990 jusqu'à nos jours = A kiskereskedelem fejlődése Kelet-Közép-Európában és Közép-Ázsiában az 1990-es évektől napjainkig
: Dögei Judit
: Dögei Judit
Online szerencsejátékok helyzete Magyarországon, kitekintés a nemzetközi piacra
: Kohut Attila
: Kohut Attila
Online Turizmus- Instagram turizmus a világban és Magyarországon
: Mädl Klaudia
: Mädl Klaudia
Az online számlázás és gazdaságra gyakorolt hatása Magyarországon
: Kéri Róbert
: Kéri Róbert
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
A digitális banki rendszerek és online szolgáltatások helyzete Magyarországon
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Az Instagram és Facebook szerepe az online reklámozásban Magyarországon
: Laczi Dorottya
: Laczi Dorottya
Deregulálni vagy regulálni? Gyógyszergyártás és gyógyszer-kiskereskedelem a patikaliberalizáció tükrében
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A digitális érettség és az online számlanyitási hajlandóság vizsgálata Magyarországon
: Bodó Friderika
: Bodó Friderika
Az online marketing szerepe a K&H Bank lakossági üzletágában Magyarországon
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
: Elnour Abd Alla Annamária Szamira
Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon
: Krizsány Ádám
: Krizsány Ádám
Cyberpolitika a 2010-es országgyűlési választások rivális pártjainak online marketingstratégiája Magyarországon
: Fehérvári Orsolya
: Fehérvári Orsolya
A Meló-Diák Kft. és a Camp America online marketingterve Magyarországon
: Katona Zoé Kíra
: Katona Zoé Kíra
Online ételrendelési hálózatok kialakulásának vizsgálata Magyarországon a mindenkori piacvezető vállalat szemszögéből
: Bárdi András Bence
: Bárdi András Bence
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna
: Molnár Emese Zsuzsanna
Similar Items
-
Online Kiskereskedelem Magyarországon
: Hornok Olivér Miklós -
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente -
A kiskereskedelem változása és hatásai napjainkban
: Stefáni Gyöngyi -
Merre visz az út tovább? Az offline és online kiskereskedelem jövője
: Kozák Tamás
Published: (2022) -
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel