Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Anita Ilona |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Hitelintézet Kommunikációs arculat Környezetelemzés Cofidis Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23842 |
Hasonló tételek
Az IFRS 9 bevezetésének bemutatása egy magyarországi hitelintézet példáján keresztül
: Dancs Ivett
: Dancs Ivett
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
E-learning rendszer kialakítása egy hitelintézet gyakorlatában
: Debreceni Márk
: Debreceni Márk
Hitelintézet a SharePoint hálójában
: Nagy Krisztina Mária
: Nagy Krisztina Mária
Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Egy hitelintézet vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Sallai Csilla
: Sallai Csilla
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
A könyvvizsgálati tervezés és kockázatbecslés egy konkrét hitelintézet esetén
: Mester Anett
: Mester Anett
Jelzáloghitelezés Magyarországon egy bank, egy szakosított-, és egy szövetkezeti hitelintézet gyakorlatában
: Bencs Péter
: Bencs Péter
Hitelintézet útján történő forrásbevonás Mihálygerge Község Önkormányzatánál
: Gergely Gréta
: Gergely Gréta
Kockázati és pénzügyi elemzés három hitelintézet tekintetében
: Vida Márk Dániel
: Vida Márk Dániel
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
Gyakornoki program nyomon követésé egy hitelintézet Oracle Siebel CRM rendszerben
: Konkoly Bálint János
: Konkoly Bálint János
A pénzmosás elleni küzdelem egy német hitelintézet ügyfél-átvilágítása során
: Ujfalusi Szabolcs
: Ujfalusi Szabolcs
Egy hitelintézet belső ellenőrzésének komplex elemzése és annak fejlesztési lehetőségei
: Szegvári Gábor
: Szegvári Gábor
A folyamatba épített ellenőrzés működésének vizsgálata egy hitelintézet behajtási folyamataiban
: Reviczky Eszter
: Reviczky Eszter
AZ ESZKÖZÖK ÉS FORRÁSOK SPECIÁLIS ÉRTÉKELÉSI SZABÁLYAI EGY HITELINTÉZET GYAKORLATÁBAN
: Kulics Nikolett
: Kulics Nikolett
A devizahitelek forintosításának folyamata és annak háttérműveletei egy hitelintézet szemszögéből
: Gerhát Krisztina
: Gerhát Krisztina
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A derivatív ügyletek valós értékének alakulása a piaci környezet változásának hatására több ügylet típus példáján keresztül egy konkrét hitelintézet esetében
: Ványik Bernadett Noémi
: Ványik Bernadett Noémi
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Értékpapírok és származékos ügyletek valós értéken történő értékelése egy hitelintézet gyakorlata alapján
: Bodri Péter
: Bodri Péter
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
Lakáscélú megtakarítások a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. szakosított hitelintézet termékeinek fókuszában
: Váradi Henrietta
: Váradi Henrietta
A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
: Budai Petra
: Budai Petra
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A modellezés új dimenzióinak bevezetése egy webáruház példáján keresztül
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
: Mihályfi Bálint
Megjelent: (2014)
Mobilmarketing mint új kommunikációs eszköz
: Kelemen Lili
: Kelemen Lili
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Bahamas Kft. példáján keresztül
: Harcsa Kinga
: Harcsa Kinga
Az MFB Zrt. hitelintézet vagyoni,-pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének alakulása több év beszámolói alapján
: Győrfi Dániel
: Győrfi Dániel
Hasonló tételek
-
Az IFRS 9 bevezetésének bemutatása egy magyarországi hitelintézet példáján keresztül
: Dancs Ivett -
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett -
Az MAN arculat
: Takács Nóra -
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika -
E-learning rendszer kialakítása egy hitelintézet gyakorlatában
: Debreceni Márk