Egy online kereskedelmi weboldal elemzése a Black Crystal Kft.-n keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Albrechtovics Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Kozák Dr. Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Online kereskedelem Online marketing weboldal elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23853 |
Hasonló tételek
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra
: Novák Petra
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa
: Nagy-Varga Alexa
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina
: Balogh Adelina
Black pool trading paradigm
: Ngiesseu Emmanuel
: Ngiesseu Emmanuel
VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS AZ ONLINE PIACTÉRBEN – BLACK FRIDAY CYBER MONDAY
: Ambrus Gabriella
: Ambrus Gabriella
A Black Friday vásárlókra gyakorolt hatásának elemzése
: Báthory Gábor
: Báthory Gábor
Az online értékesítés bevezetése és eddigi tapasztalatai a Dark Black Kft. gyakorlatában
: Bauernfeind Beáta
: Bauernfeind Beáta
The evaluation of the company Crystal Nails' marketing communication on social media platforms
: Nánássy Emese
: Nánássy Emese
A weboldal keresőoptimalizálásának jelentősége egy induló vállalkozás esetében
: Ócsai Réka
: Ócsai Réka
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
Weboldal készítés PHP/MySQL alapon
: Szűcs Róbert
: Szűcs Róbert
UX design elemek jelentősége weboldal tervezésnél
: Székely Vivien
: Székely Vivien
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás
: Varga Tamás
A weboldal optimalizáció hatása a felhasználói élményre
: Lázár László
: Lázár László
Bulgaria and the Black Sea, as a developing tourist destination within Hungarians
: Pregardt-Paur Áron
: Pregardt-Paur Áron
Registrant web rendszer és Kristal Coatings weboldal fordítás
: Pető Szilvia
: Pető Szilvia
Derivatív és exotikus termékek árazása, Black-Scholes modell változatai
: Bakró-Nagy Máté Benő
: Bakró-Nagy Máté Benő
A franchise vállalkozások bemutatása a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft-n keresztül
: Ladányi Luca
: Ladányi Luca
A gyerekkel.com weboldal applikációjának piaci bevezetése és kommunikációs stratégiája
: Bodnár Vivien Vanda
: Bodnár Vivien Vanda
A beszerzési folyamatok elemzése a Bilfinger IT Hungary Kft.-n keresztül
: Gál Kinga
: Gál Kinga
Ökomarketing tevékenység bemutatása és elemzése a Talajerőgazdálkodási Kft-n keresztül
: Kakuk Dominika
: Kakuk Dominika
Üzleti modell vászon elemzése a Kanor Works Kft.-n keresztül
: Burián Norbert
: Burián Norbert
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
EGY PROMÓCIÓS ESKÜVŐ BEMUTATÁSA A PEARL EVENT & WEDDING KFT-N KERESZTÜL
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
Egy kisvállalkozás indításának feltételei a Mod-n-More Kft. példáján keresztül
: Csépányi Anett
: Csépányi Anett
Lámpa értékesítés a Tungsram Operation KFT-n keresztül
: Kelemen Andrea
: Kelemen Andrea
Logisztika bemutatása a Smilepaper.hu Kft-n keresztül
: Kovács Máté
: Kovács Máté
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
Weboldalak jelenléte a KKV szektorban - kárpitos kisvállalkozás vizsgálata, B2B weboldal fejlesztése
: Gubicza Bernadett
: Gubicza Bernadett
Az utazásközvetítő kisvállalkozások bemutatása a Brest Consulting Kft.-n és a Cívis Tours Idegenforgalmi Kft.-n keresztül
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
Patikaláncok fejlődési útjának elemzése a Sanofi Zrt. - n keresztül
: Horváth Krisztina
: Horváth Krisztina
A közúti árufuvarozás vizsgálata az Elektrans Kft.-n keresztül
: Máté-Tóth Viktor
: Máté-Tóth Viktor
Generációváltással járó kihívások bemutatása a Viskiplast Kft-n keresztül
: Kajlik Bianka Anna
: Kajlik Bianka Anna
Ellátási lánc bemutatása a Motokrom Alkatrészgyártó Kft-n keresztül
: Simon Anikó
: Simon Anikó
Vállalati stratégia változás bemutatása a Petissimo Kft.-n keresztül
: Hunyadi Ádám
: Hunyadi Ádám
Cisco felhőszolgáltatások az Ingram Micro Magyarország Kft.-n keresztül
: Nagy László
: Nagy László
Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül
: Vadnai Dóra
: Vadnai Dóra
Hasonló tételek
-
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra -
A mesterséges intelligencia hatása a vállalatok marketingstratégiájában - a Black Crystal kisvállalkozás marketingstratégiája és az MI szerepe a cég életére
: Novák Petra -
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika -
Facebook vagy weboldal? Egy árnyékolástechnikai cég online jelenlétének kérdései
: Nagy-Varga Alexa -
A Black Friday effektus
: Balogh Adelina