A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
Saved in:
Main Author: | Inhaizer Tamás Péter |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr Zoltán
Takács Ákos |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Közösségi média Energiaital Közösségi marketing Red Bull |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23889 |
Similar Items
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
A közösségi média veszélyei a társadalomra
: Király István Péter
: Király István Péter
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Közösségi média, a generációk összetartója
: Biró Virág Olívia
: Biró Virág Olívia
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
Kibertámadások és a közösségi média
: Nagy Rikarda Rita
: Nagy Rikarda Rita
A közösségi média veszélyei kiskorúakra
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
Similar Items
-
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő -
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge