A „Minden, ami NŐ” szépségipari cég piaci versenyhelyzetének bemutatása és elemzése
Elmentve itt :
Szerző: | Dudás Kata |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | szépségipar Online Marketing versenyhelyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23916 |
Hasonló tételek
A felhőalapú informatikai szolgáltatások versenyhelyzetének elemzése
: Sándor Krisztián
: Sándor Krisztián
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra
: Burucz Nóra
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor
: Tóth Sándor
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
Nő a diplomáciában
: Kárpáti Nikolett
: Kárpáti Nikolett
Nyilvános - nő - kép A nő és a nyilvánosság viszonyának újragondolása
: Meszes Tímea
: Meszes Tímea
A nő, mint egyéni turista
: Fábián-Rigó Bernadett
: Fábián-Rigó Bernadett
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
A koronavírus hatása a szépségipari szolgáltatókra és a szépségipari kereskedelemre (Levy-Net Kft)
: Breznai Lili
: Breznai Lili
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Közösségi média mentorprogram szépségipari szakembereknek
: Várkoly Enikő
: Várkoly Enikő
Szépségipari kisvállalkozások működésének és stratégiájának kérdései
: Mészáros Kinga
: Mészáros Kinga
Minden, ami sajt! Avagy a sajtok általános jellemzése és a hazai kézműves sajtok jelentősége a gasztronómiai rendezvényeken és vendéglátásban.
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Frizura minden áron?
: Horváth Anna Zsófia
: Horváth Anna Zsófia
Szépségipari társadalmi felelősségvállalás vállalati és fogyasztói oldalról
: Balogh Orsolya
: Balogh Orsolya
Mixin - Egy kattintással minden!
: Kiss Luca Blanka
: Kiss Luca Blanka
A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
: Abelovszky Péter Patrik
: Abelovszky Péter Patrik
Mikor sikeres egy nő? A női karrierutak háttere
: Szakács Luca
: Szakács Luca
Fenntarthatóság a magyar szépségipari- és kozmetikai cikkek piacán
: Kalmár Dóra
: Kalmár Dóra
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
Az influencer marketing hatásai a szépségipari termékek vásárlására
: Kobela Lilla
: Kobela Lilla
Egy város minden útjának bejárása
: Cseresnyés Attila
: Cseresnyés Attila
Hogyan tudja egy nő összeegyeztetni a munkát és a családot?
: Varga Mónika
: Varga Mónika
Fogyasztói magatartás a szépségipari szolgáltatások területén a XXI. században
: Szikszai Bernadett
: Szikszai Bernadett
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
A szépségipari szolgáltató szektor emberi erőforrás eloszlásának szoftveres optimalizálása
: Nádor Blanka
: Nádor Blanka
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére
: Mádi Emese Júlia
: Mádi Emese Júlia
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Minden feladat fontos, de "a legkisebb is számít"!
: Gyöngyösi Réka
: Gyöngyösi Réka
Az Antenna Hungária Zrt. elemzése, avagy Digitális műsorszolgáltatást minden háztartásnak
: Érsek-Csanádi Alexandra
: Érsek-Csanádi Alexandra
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A média, mint gender tükör, avagy A nő újraértelmezése a 21. században
: Vári Melinda Lilla
: Vári Melinda Lilla
"Nem érzem hátrányát, hogy nő vagyok" Kutatás a pályakezdő nők első munkaéveiről
: Jenei Zsanett
: Jenei Zsanett
A KEURIG DOCTOR PEPPER üdítőitalgyártó cég bemutatása és piaci helyzetének elemzése hazánkban
: Vass Dániel
: Vass Dániel
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Konferenciaszervezés minden évben új csapattal az AIESEC-nél
: Makovics Roxána Gyöngyi
: Makovics Roxána Gyöngyi
Hasonló tételek
-
A felhőalapú informatikai szolgáltatások versenyhelyzetének elemzése
: Sándor Krisztián -
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna -
Budapest Marriott Hotel üzletági versenyhelyzetének vizsgálata
: Burucz Nóra -
Minden ami workflow, az eXtension tool bevezetése a DT ICSS-nél
: Tóth Sándor -
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila