Munkaerő probléma kezelése fuvarkör optimalizálással a B+N Zrt.-nél
Saved in:
Main Author: | Zsély Zoltán |
---|---|
Other Authors: | Pirisi Dr. Károly |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Logisztika Szállítmányozás Optimalizálás Munkaerő B+N Referencia Zrt. Kutatás-fejlesztés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23924 |
Similar Items
Problémás devizahitelek kezelése egy hazai pénzintézetnél
: Petics István
: Petics István
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Problémás ügyfelek kezelése, a mikro- és kisvállalkozási hitelezésben az OTP gyakorlata alapján
: Viniczay Bence
: Viniczay Bence
Problémás diákok okok feltárása, kezelésük, megoldási módszerek
: Abonyi Bianka
: Abonyi Bianka
Problémás tanulók a szakképzésben
: Csalló Éva Csilla
: Csalló Éva Csilla
Sofőrhiány, mint logisztikai probléma a Fer Transport Kft.-nél
: Kovács Gergő
: Kovács Gergő
Klímaváltozás – Globális probléma, lokális katasztrófa
: Czombos Barnabás
: Czombos Barnabás
A vevőállomány alakulása, a kintlévőségek értékelése, kezelése a számvitelben a Falco Zrt-n keresztül
: Ruzsics Barbara
: Ruzsics Barbara
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül
: Kléman Zsanett
: Kléman Zsanett
Számlázási probléma megoldása A3–as problémamegoldó eszközzel
: Korhánné Láng Arlett Judit
: Korhánné Láng Arlett Judit
Számvitel és adózás kapcsolata a P&B Lézer és Plasztikai Sebészeti Kft-n keresztül
: Molnár Amanda
: Molnár Amanda
Problémás vállalati követelések behajtásának jogi eljárásai, ezek gyakorlata
: Horváth Edit
: Horváth Edit
A Deming-kör alkalmazása egy konkrét probléma kapcsán az Audi Hungaria Motor Kft.-nél
: Szakonyi Katalin
: Szakonyi Katalin
A B2B marketing szerepe a Magnew Kft. életében
: Práczki Zoltán Szilveszter
: Práczki Zoltán Szilveszter
A Big Data morálisan problémás területei és a közvélemény
: Gáspár Huba
: Gáspár Huba
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma szimulációja
: Arató Ádám
: Arató Ádám
Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.
: Tomkó Szabolcs
: Tomkó Szabolcs
Családi vállalkozások generációváltása, mint kompetenciafüggő komplex probléma – oktatási szempontból
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
: Krancsovits Melinda, et al.
Published: (2020)
Better participation and conversion of Hungarian prospects in the life of a B2B trading platform
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Hitelinformációk digitalizációja a BISZ Zrt-n keresztül
: Auerbach István
: Auerbach István
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma és modellje
: Papp Bence
: Papp Bence
A Deutsche Post DHL fejlesztése az utolsó kilométer probléma megoldására
: Nyíri Krisztina
Published: (2013)
: Nyíri Krisztina
Published: (2013)
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
Reklamációk kezelése a TNT-nél
: Horváth Áron
: Horváth Áron
Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Digitális marketing a B2B szektorban
: Décsei Kinga
: Décsei Kinga
B2B marketing a digitális korban
: Kovács Emese Kitti
: Kovács Emese Kitti
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
A személyes értékesítés a B2B szektorban
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
[A change in climate] ; [Barnamezős területek - probléma vagy lehetőség?] című cikkek fordítása
: Kajdyné Kiss Katalin
: Kajdyné Kiss Katalin
Jelzáloghitelezés és a hozzá kapcsolódó problémás ügyfélkezelés az OTP Bank gyakorlatában
: Nagy Ákos
: Nagy Ákos
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Similar Items
-
Problémás devizahitelek kezelése egy hazai pénzintézetnél
: Petics István -
A lakossági problémás jelzáloghitelek kezelése az FHB Bank Zrt. és az FHB Nyrt. esetében
: Tóth Eszter -
B2B marketing jelentősége a Merkapt Zrt.-nél
: Szabó Virág -
Problémás ügyfelek kezelése, a mikro- és kisvállalkozási hitelezésben az OTP gyakorlata alapján
: Viniczay Bence -
Problémás diákok okok feltárása, kezelésük, megoldási módszerek
: Abonyi Bianka