The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
Elmentve itt :
Szerző: | Tassi Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Papp Dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | L'Oréal Advertisement image of women |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23955 |
Hasonló tételek
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019)
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
: Kovács Balázs Ignác
: Kovács Balázs Ignác
Is recycling worth it? ; Etikett a Távol-Keleten fordítás
: Buzsáki Dóra
: Buzsáki Dóra
A S(l)im-X Stúdió Balatonfüred marketing stratégiájának elemzése
: Diószegi Petra
: Diószegi Petra
Is it worth implementing a hotel revenue management software?
: Séllei Anett
: Séllei Anett
Commercial Childhood
: Kovács Kornél Nándor
: Kovács Kornél Nándor
Asset Protection of High Net Worth Individuals in Western Europe
: Budei Vadim
: Budei Vadim
Commercial and Media Manipulation
: Bódis Tamás
: Bódis Tamás
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien
: Schell Vivien
The effect of TV commercials on children
: Végh Ágnes
: Végh Ágnes
Artificial intelligence to commercial companies
: Majoros Csaba Máté
: Majoros Csaba Máté
Women as True Entrepreneurs
: Ódor Yvette
: Ódor Yvette
Advanced Wealth Markets in China and Wealth Management Options for High-Net-Worth Individuals
: Wei Jialu
: Wei Jialu
The impact of Yu’EBao on commercial banks
: He Zheng
: He Zheng
The Impact of the Sharing Economy on the Commercial Sector
: Tuska Rita Judit
: Tuska Rita Judit
The influence of commercials on peoples' eating habits
: Lengyel Anna Krisztina
: Lengyel Anna Krisztina
Az I.M.R. Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése és értékelése
: Kardos Ágnes
: Kardos Ágnes
A Chat GPT hatása az értékesítési folyamatokra; Tartalomgenerálás és Marketing az M.I. korában.
: Mulvai Celesztina
: Mulvai Celesztina
Women in tourism Exploratory research on the background of gender inequality in the hotel industry
: Mérei Szilvia
: Mérei Szilvia
Behinderten im Tourismus
: Bali Zita
: Bali Zita
Hasonló tételek
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Megjelent: (2019) -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Megjelent: (2007)