"Egy nemzetközi gyógyszercég belülről Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Adél |
---|---|
További közreműködők: |
Vámosi dr Kornélia
Szilvási Dóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Gyógyszeripari marketing Brand Management COPD Gyógyszeripar Orvoslátogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23971 |
Hasonló tételek
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga
: Takács Rebeka Kinga
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a Viatris gyógyszercég esetében
: Ilyés Ádám
: Ilyés Ádám
Dohánykereskedelem Magyarországon nemzetközi kitekintéssel
: Takács Adél
: Takács Adél
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata
: Kerek Kata
A veszteségfeldolgozás fontossága a hétköznapokban
: Bódy Gabriella Judit
: Bódy Gabriella Judit
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
A nemzetközi sörpiac jellemzői - különös tekintettel Afrikára
: Szoboszlai Adél
: Szoboszlai Adél
Brazília és a BRICS a változó nemzetközi környezetben
: Domokos Adél
: Domokos Adél
Egy nemzetközi óvoda marketing és kommunikációs lehetőségei
: Gyöngyösi Edina
: Gyöngyösi Edina
Nemzetközi és hazai rendezvények sajátosságai a Hungexpo területén
: Erdei Virág Adél
: Erdei Virág Adél
Egy új digitális platform bevezetése egy nemzetközi olaj- és gázipari vállalatban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
The actively managed mutual funds of Aegon Asset Management Company
: Csépe Adél
: Csépe Adél
Adattárházak gyakorlati alkalmazása - Integrált Customer Experience Management rendszer egy nemzetközi távközlési szolgáltatónál
: Csaba Tamás
: Csaba Tamás
Elektronikus kereskedelmi szokások Magyarországon és elektronikus fizetési megoldások a hétköznapokban
: Magyar Levente
: Magyar Levente
Az értékesítés szerepe az Eurosped Nemzetközi Szállítmányozási Zrt.-n belül
: Molnár Marianna
: Molnár Marianna
Egy Nemzetközi Vállalat SWOT analízise
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
Cash flow-kimutatások a hazai és a nemzetközi számviteli információs rendszerek gyakorlatában
: Takács Fanni Adél
: Takács Fanni Adél
Bio, helyi és kézműves élelmiszerek szerepe a hétköznapokban és a vendéglátásban
: Börzsönyi Dóra
: Börzsönyi Dóra
Marketing communication, Brand management concerning the value of art
: Enkhbayar Narmandakh
: Enkhbayar Narmandakh
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita
: Poremba Zita
Hazánkban megrendezett nemzetközi folklórfesztiválok a Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivál példáján keresztül
: Tóth Noémi Tímea
: Tóth Noémi Tímea
Brand management a gyakorlatban
: Cziklin Veronika
: Cziklin Veronika
Teljesítményértékelési rendszer vizsgálata egy nemzetközi szervezetnél
: Shaltout Sára
: Shaltout Sára
Szervezeti kultúraváltás egy nemzetközi gyógyszeripari vállalatnál
: Polecskó Fanni
: Polecskó Fanni
Egy hazai gyógyszergyár nemzetközi forgalmazói szerződése
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
: Szücsné Németh Andrea
Megjelent: (2007)
Ellátási lánc menedzsment egy nemzetközi vállalkozásnál
: Kurucsai Dénes
: Kurucsai Dénes
Egy népbetegség prevenciós gyakorlata nemzetközi kitekintésben
: Zsupanekné Palányi Ildikó, et al.
Megjelent: (2015)
: Zsupanekné Palányi Ildikó, et al.
Megjelent: (2015)
Nissin Foods - A nemzetközi sikertörténet
: Tóth Lajos
: Tóth Lajos
Egy mezőgazdasági vállalkozás mutatóinak elemzése a hazai és nemzetközi agrármarketing vizsgálatának tükrében
: Tóth Kata Veronika
: Tóth Kata Veronika
A felsőoktatásban tanulók táplálkozási szokásai a hétköznapokban és étteremben történő fogyasztás esetén
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Az Ibrányi járás romáinak ételei, étkezési szokásai a hétköznapokban és az ünnepeken
: Varga Andrea
: Varga Andrea
A lízing hazai és nemzetközi számvitele
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Egészségügyi szolgáltatás értékesítés nemzetközi gazdálkodó szervezeteknek, a devizaárfolyam-változás hatása a jövedelmezőségre
: Küzdy Gábor
: Küzdy Gábor
Egészségügyi szolgáltatás értékesítés nemzetközi gazdálkodó szervezeteknek. A devizaárfolyam-változás hatása a jövedelmezőségre.
: Küzdy Gábor
: Küzdy Gábor
Áfa vizsgálata hazai és nemzetközi vonatkozásban
: Tóth Bianka
: Tóth Bianka
A rendezvényszervezés nemzetközi színtéren Különböző protokolláris rendezvények és ezek sajátosságai
: Tóth Violetta
: Tóth Violetta
A beszerzés folyamata egy nemzetközi alumíniumipari nagyvállalatnál
: Fekete Máté
: Fekete Máté
A könyvvizsgálat specialitásai egy nemzetközi cég gyakorlatában
: Budai Bettina
: Budai Bettina
A Gyöngy Nemzetközi Folklórfesztivál turisztikai elemzése
: Tóth - Lilla
: Tóth - Lilla
Ellátási lánc elemzése egy nemzetközi vállalkozáson keresztül
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Hasonló tételek
-
Egy gyógyszercég edukáló kommunikációs kampányának bemutatása
: Takács Rebeka Kinga -
Vállalati társadalmi felelősségvállalás a Viatris gyógyszercég esetében
: Ilyés Ádám -
Dohánykereskedelem Magyarországon nemzetközi kitekintéssel
: Takács Adél -
Brand management a divatiparban - A divatmárkák nemzetközi viszonylatban való kommunikációja
: Kerek Kata -
A veszteségfeldolgozás fontossága a hétköznapokban
: Bódy Gabriella Judit