A high fashion brandek diszrupciója
Elmentve itt :
| Szerző: | Furi Krisztina Brigitta |
|---|---|
| További közreműködők: | Budai Dr. László |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Divatipar Digitalizáció brandek diszrupciója |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24043 |
Hasonló tételek
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
A közlekedés diszrupciója - Az Uber
: Páncsics Fanni Luca
: Páncsics Fanni Luca
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa
: Buzoianu Claudia Narcisa
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Az SQL szerverek High Availability megoldásainak fejlődése
: Orbán Annamária
: Orbán Annamária
The investigation of managerial duties in the case of high-class restaurants
: Bárányos Bence
: Bárányos Bence
Brandek a magyar hip-hop videóklipekben és rapszövegekben. Márkamegjelenítések vizsgálata T. Danny dalain keresztül
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Asset Protection of High Net Worth Individuals in Western Europe
: Budei Vadim
: Budei Vadim
A Pannon GSM imázsának felépítése az imázskommunikáció bemutatásán keresztül - a brandek szerepe e folyamatban
: Fehér Nóra
: Fehér Nóra
EFFICIENCY OF SALES ACTIVITIES BY HUNGARIAN FASHION BRANDS Difference between medium and high priced Hungarian fashion brands sales behaviour
: Zelei Barbara
: Zelei Barbara
Navigating Negative Feedback in High-context and Low-Context Cultures Understanding Challenges, Strategies, and the Role of Cultural Intelligence Training
: Duong Thao My
: Duong Thao My
Advanced Wealth Markets in China and Wealth Management Options for High-Net-Worth Individuals
: Wei Jialu
: Wei Jialu
Slow fashion - consumer behaviour and attitudes in sustainable fashion
: Alymbaeva Begimay
: Alymbaeva Begimay
‘Talented student’, ‘future leader’ or ‘you’ – student naming in highly ranked business schools’ mission statements
: Géring Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2022)
: Géring Zsuzsanna, et al.
Megjelent: (2022)
Growth strategies for fashion startups in the world’s leading fashion capitals
: Matics Viktória Lilla
: Matics Viktória Lilla
Fogyasztói szokások a Fast Fashion világában Az Inditex vállalat bemutatása és a Fast Fashion fogyasztói szokások elemzése az Inditex üzletekben történő vásárlásokon keresztül
: Feke Brigitta
: Feke Brigitta
Fashion industry sustainability rating systems from the perspective of fashion SMEs
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
: Szabó Tamara, et al.
Megjelent: (2022)
Can Fashion Truly Be Slowed Down? A Study On Consumer Behavior In The Fashion Industry
: Garda Orsolya
: Garda Orsolya
Az influencerek hatása a sminktermékek vásárlására - A Maybelline Sky High szempillaspirál sikerének vizsgálata a közösségi médiában
: Szoldáth Kinga Angelika
: Szoldáth Kinga Angelika
Responsible fashion SMEs in Hungary
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2021)
Fashion Industry’s Online Communication
: Korda Bernadett Nelli
: Korda Bernadett Nelli
Sustainable Fashion - Ethical Clothing
: Eon Cserne Maura
: Eon Cserne Maura
Sustainable Fashion in Hungary Awareness, Challenges, and the Role of Greenwashing
: Farkas Dóra Marianna
: Farkas Dóra Marianna
Fenntarthatóság a fast-fashion területén
: Said Leila
: Said Leila
Felelősségvállalás a fast fashion világában
: Dombos Roland
: Dombos Roland
Greenwashing a fast fashion világában
: Kocsis Viktória Lilla
: Kocsis Viktória Lilla
The development of fashion online business How and where is it the most efficient to start an online fashion shop : case study researches
: Toma Victoria
: Toma Victoria
CSR and fashion SMEs Do sustainable development goals matter?
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2023)
: Körtvési Dorina
Megjelent: (2023)
Corporate social responsibility a textil szektorban (fast fashion, luxury fashion és protective wear)
: Valkár Zsolt
: Valkár Zsolt
A Vezetői Jóllét aspektusai és kihívásai, valamint egy Vezetői Jóllét program bevezetésének háttere a SpenglerFox nemzetközi tanácsadó cégnél és annak lehetséges program elemei
: Fűri Brigitta
: Fűri Brigitta
Cultural Appropriation in the World of (Fashion) Marketing
: Túriné Ajtai Alexandra
: Túriné Ajtai Alexandra
The effects of environmental consciousness on fast fashion
: Friedel Dorottya
: Friedel Dorottya
The role of sustainability in the Hungarian fashion market
: Komma Lilla Katalin
: Komma Lilla Katalin
The Future of Fast Fashion in the European Union
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
: Sweidan Yousef Loiy Swalh
The Environmental and Social Impact of Fast Fashion
: Udegbunam Roberto Furtado
: Udegbunam Roberto Furtado
A ,,Fast Fashion" a fenntarthatósággal szemben
: Gyurcsó Dorka
: Gyurcsó Dorka
A számviteli rendszer szerepe, feladata a vállalkozás vezetésében, a vezetői döntés előkészítésében a High Tech Solutions Kft. példáján keresztül
: Baranyai Dániel Ernő
: Baranyai Dániel Ernő
A Flextronics International Kft. „Zala A” gyáregységének tervezési folyamatai különös tekintettel a low volume – high mix okozta kihívások kezelésére
: Molnár Bálint
: Molnár Bálint
Vásárlásösztönzés módszereinek és technikáinak hatása a vásárlói magatartásra a fast fashion területén
: Nagy Brigitta Imola
: Nagy Brigitta Imola
Hasonló tételek
-
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér -
A közlekedés diszrupciója - Az Uber
: Páncsics Fanni Luca -
A sportolók, mint brandek az online világban
: Nagy Dániel -
From High Streets to Home Screens A Study of Digitalization’s Impact on Consumer Behaviour in the European Fashion Retail Sector During the Pandemic of COVID-19
: Buzoianu Claudia Narcisa -
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó