A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
Elmentve itt :
Szerző: | Paksi Márk |
---|---|
További közreműködők: | Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Védjegy Magyar termék Fogyasztó |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24183 |
Hasonló tételek
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra
: Vida Flóra
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
Szellemi vagyon piaci értékének meghatározása és az értékelés nehézségeinek bemutatása a Magyar Termék tanúsító védjegy gyakorlatában
: Kozma Korinna
: Kozma Korinna
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében
: Korim Dorina Nikolett
: Korim Dorina Nikolett
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
Fenntarthatóság a fogyasztók körében
: Balogh Bence
: Balogh Bence
Az újrahasznosított termékek megítélése a fogyasztók szemszögéből
: Vitek Adrienn
: Vitek Adrienn
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
Tejet a tehéntől avagy A biotej perspektívái a hazai fogyasztók körében
: Burián Dóra
: Burián Dóra
Kulturális intézmények vizsgálata családbarát szempontból - fókuszban a látogatói igények és a Családbarát Hely tanúsító védjegy viszonya
: Váradi Emese
: Váradi Emese
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
Hazai és nemzetközi cukrászdák kínálatának elemzése 1. Nemzetközi és hazai csokoládé-trendek, preferenciák a fogyasztók körében
: Élő Adél
: Élő Adél
A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében
: Adamkó Nikolett
: Adamkó Nikolett
Az energiaitalokkal kapcsolatos élmények vizsgálata a fogyasztók körében
: Vízkeleti Orsolya
: Vízkeleti Orsolya
A NOBU éttermek sikerének kulcsa és a japán konyha népszerűsége a hazai fogyasztók körében
: Báder Luca
: Báder Luca
Az vagy, amit iszol? A sörfogyasztással kapcsolatos attitűd és sztereotípiák vizsgálata hazai fogyasztók körében
: Potyondi Zsófia
: Potyondi Zsófia
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A multi-level marketing megítélése a huszonévesek körében
: Soós Bendegúz
: Soós Bendegúz
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A fenntartható szállodák szerepének vizsgálata a környezettudatos fogyasztók körében
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
Társadalmi célú reklámok attitűdre gyakorolt hatása a fogyasztók körében
: Dervarits Diána
: Dervarits Diána
A dohányzási törvények megítélése a nemdohányzók és dohányosok körében
: Nagy Kitti
Megjelent: (2013)
: Nagy Kitti
Megjelent: (2013)
Az innovatív marketing eszközök megítélése a fiatal felnőttek körében
: Ujlaki Áron Gyula
: Ujlaki Áron Gyula
Tőzsdei ügyletek megítélése a gazdasági felsőoktatásban részt vevők körében
: Molnár Balázs János
: Molnár Balázs János
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében
: Papp Zsuzsanna Zsófia
: Papp Zsuzsanna Zsófia
A Bosch munkáltatói márkájának megítélése a budapesti állásbörzék látogatói körében
: Novák Zita Lilla
: Novák Zita Lilla
Az új apaszerep megítélése a fiatal nők és férfiak körében
: Máté Eszter Alexandra
: Máté Eszter Alexandra
Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán
: Mikos Júlia
: Mikos Júlia
Fenntartható fejlődés a 21. században; divatjelenség vagy tudatosság a fogyasztók körében
: Göncz Blanka
: Göncz Blanka
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Hasonló tételek
-
A Magyar Termék védjegy jelentőségének vizsgálata a Magyar Piszke Papír Kft. példáján keresztül
: Vida Flóra -
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka -
Szellemi vagyon piaci értékének meghatározása és az értékelés nehézségeinek bemutatása a Magyar Termék tanúsító védjegy gyakorlatában
: Kozma Korinna -
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina -
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva