A fenntarthatóság mint marketing eszköz és ennek hatásai a vállalatokra és a fogyasztókra
Elmentve itt :
Szerző: | Magyar Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fenntarthatóság Fenntarthatósági marketing Marketing Európai Unió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24188 |
Hasonló tételek
Az EU áfarendszerének modernizálása, valamint ennek hatásai az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatokra
: Szakács Csaba
: Szakács Csaba
Szervezeti kultúrák bemutatása, hatásai a vállalatokra
: Ébel Péter Norbert
: Ébel Péter Norbert
EU-s és Hazai támogatások hatásai a vállalatokra
: Hárshegyi Csilla Eszter
: Hárshegyi Csilla Eszter
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea
: Sándor Dóra Andrea
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
A CRS és az online marketing összemosódása és ennek hatása a fogyasztókra
: Szalai Bálint László
: Szalai Bálint László
Globalizáció, globális értékláncok hatásai a multinacionális vállalatokra, esettanulmányok
: Barna Bence
: Barna Bence
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
Videójátékok mint marketing eszköz
: Zombori Antal Martin
: Zombori Antal Martin
Fenntarthatóság, mint marketing eszköz, és a fogyasztói attitűdök vizsgálata a CSR és a greenwashing kapcsán
: Ménesi Viktória
: Ménesi Viktória
Fenntarthatóság a magyarországi MOL üzemanyagtöltő állomásain és a fogyasztókra gyakorolt hatásuk.
: Éliás Eliza
: Éliás Eliza
Smart packaging, mint marketing eszköz
: Bedő Evelin
: Bedő Evelin
A vállalatok online eszközhasználatának fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Nagy Ivett
: Nagy Ivett
A TikTok, mint marketing eszköz
: Farkas Anna
: Farkas Anna
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Az IPO globális piaca és vállalatokra gyakorolt hatása
: Varga Ákos
: Varga Ákos
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A kerékpár, mint marketing eszköz a turizmusban
: Karl Ádám Kristóf
: Karl Ádám Kristóf
A gazdasági világválság hatása a hazai vállalatokra statisztikai szempontból
: Tóth Ágnes
: Tóth Ágnes
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre
: Klich Bálint
: Klich Bálint
Az Ikea környezetvédelmi, társadalmi kampányai és azok hatásai a fogyasztókra
: Mohácsi Anita
: Mohácsi Anita
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
COVID-19 vállalatokra gyakorolt hatása, távoli munkavégzés munkavállalói szemszögből
: Szekér Alexandra Bernadett
: Szekér Alexandra Bernadett
Az ételfotózás jelentősége a vendéglátásban, mint marketing eszköz
: Uri Teodóra
: Uri Teodóra
Az Instagram, mint marketing eszköz vizsgálata a turizmusban
: Soltész Gréta
: Soltész Gréta
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A helyi adókról szóló törvény változásának hatása a távközlési vállalatokra
: Süly Anita
: Süly Anita
A túlzott turizmus, és ennek hatásai az európai városokra
: Ódor Alexandra
: Ódor Alexandra
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra
: Rácz Dóra
Fiatalok szokásai a fesztiválokon, és ennek turizmusra gyakorolt hatásai
: Szabó Kata
: Szabó Kata
Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra
: Motika Fanni Enikő
: Motika Fanni Enikő
Gamification, mint HR eszköz
: Bajári Luca Sára
: Bajári Luca Sára
Blog, mint PR eszköz
: Czerman Réka
: Czerman Réka
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Kivágás mint médiamanipulációs eszköz
: Jancsó Veronika
: Jancsó Veronika
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
A sérült és sérült csomagolású termékek menedzsmentjének bemutatása az LG Electronics Magyar Kft. példáján keresztül és ezek vállalatokra gyakorolt hatásai
: Hóbor Letícia Lilla
: Hóbor Letícia Lilla
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
Hasonló tételek
-
Az EU áfarendszerének modernizálása, valamint ennek hatásai az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatokra
: Szakács Csaba -
Szervezeti kultúrák bemutatása, hatásai a vállalatokra
: Ébel Péter Norbert -
EU-s és Hazai támogatások hatásai a vállalatokra
: Hárshegyi Csilla Eszter -
Fenntartható divat megjelenése a fast fashion-ben és ennek fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Sándor Dóra Andrea -
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia