Internet szolgáltatás a szállodaiparban, hogyan lehet lépést tartani a változó vendégigényekkel
Elmentve itt :
Szerző: | Barcza Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Internethasználat Turizmus Szállodaipar Szolgáltatás, online Vendégelvárás Összehasonlító elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2422 |
Hasonló tételek
Elektronikus bankolás, avagy lépést tartani a 21. század fejlődésével
: Simon Titanilla
: Simon Titanilla
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al.
: Czunyi Réka, et al.
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Internetes szolgáltatás indításának üzleti terve
: Kuli Zsófia
: Kuli Zsófia
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka
: Kovács Hajnalka
A gazdasági bűnözés alakulása Magyarországon az EU-ba lépést követően
: Karácsony Mária
: Karácsony Mária
Piacra lépést támogató tanulmány egy vegán street food bisztró marketingstratégiájához
: Borgyos Marcell
: Borgyos Marcell
A Call Centerek jövője, Meg tudják-e tartani a szerepüket a modern értékesítésben?
: Urbán Boglárka
: Urbán Boglárka
Hogyan lehet sikeres vállalkozás egy online videójáték csatorna működtetése?
: Pusztai Tamás
: Pusztai Tamás
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Luxus kicsiben- avagy hogyan lehet elérni a márkahűséget egy mikrovállalkozás ékszerkészítő vállalat esetébe
: Nagy Erika Gabriella
: Nagy Erika Gabriella
Hogyan lehet szörfözni egy már fragmentált piacon? A Surf márkabevezetési stratégiája és kihívó szerepe
: Gellért Barbara
: Gellért Barbara
A marketingkommunikáció tervezés változó trendjei a DriveNow autómegosztó szolgáltatás magyar piacra való bevezetésén keresztül
: Horváth Márk
: Horváth Márk
Változó ízek, változó ízlések? - A klasszikus fagylalttól az extrémig
: Hegyes Gréta
: Hegyes Gréta
BI eszközök alkalmazási lehetőségei vállalati környezetben - avagy hogyan is lehet a részvényeseket / döntéshozókat egyszerűbben és gyorsabban tájékoztatni
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Lehet-e Magyarországon húzóágazat a mezőgazdaság?
: Ilyés Levente László
: Ilyés Levente László
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté
: Nagy János Máté
Lehet-e egy sportlovarda jövedelemező befektetés?
: Barna Christopher Andrew
: Barna Christopher Andrew
Melyek azok a felületek, amelyeken leginkább megszólíthatók a Z generáció tagjai, és hogyan lehet őket bevonzani a szakképzésbe?
: Ligetfalvi Gerda
: Ligetfalvi Gerda
Culture and Innovation=Kultúra és innováció; az "Európai Föderáció" felé vezető első lépést elgáncsolták=The first step in the creation of the “European Federation” may be crimped
: Tornallyay Éva
Megjelent: (2013)
: Tornallyay Éva
Megjelent: (2013)
Hogyan használják ki a televízió csatornák az internet adta lehetőségeket a reklámozás területén?
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
: Simon Emese Dóra
Megjelent: (2014)
Hogyan lehet a részből egész-ség? avagy Mit tehet egy kisvállalkozás a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés bővítéséért?
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
A konfliktuskezelés eleme lehet a cég stratégiájának?
: Fenyvesi Mercédesz
: Fenyvesi Mercédesz
Kína változó szerepe a világgazdaságban
: Szőke István
: Szőke István
A könyvtárak változó szerepköre Magyarországon
: Tóth Álmos
: Tóth Álmos
Biztos pont változó világunkban a protokoll?
: Bodnár László
Megjelent: (2004)
: Bodnár László
Megjelent: (2004)
Internet Valuták
: Major Attila László
: Major Attila László
Duna menti városok; változó városkarakter, változó szerep Bécs, Pozsony és Budapest bemutatásán keresztül
: Orosz Diána
: Orosz Diána
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
The end of Switzerland ; Budapest Európa fürdő-fővárosa lehet [fordítás]
: Dimity Annamária
: Dimity Annamária
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
Hasonló tételek
-
Elektronikus bankolás, avagy lépést tartani a 21. század fejlődésével
: Simon Titanilla -
Internet- és okostelefon-függőség, nomophobia Lehet-e élni telefon és internet nélkül?
: Czunyi Réka, et al. -
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária -
Internetes szolgáltatás indításának üzleti terve
: Kuli Zsófia -
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka