A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bartók-Bábán Júlia Berta
További közreműködők: Csizmadia Dr. Péter
Pálos Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:innováció
Marketing
Phoenix Contact
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/24224

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg24224
005 20191216115620.0
008 191216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bartók-Bábán Júlia Berta 
245 1 2 |a A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje  |c Bartók-Bábán Júlia Berta  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje 
695 |a innováció 
695 |a Marketing 
695 |a Phoenix Contact 
700 1 |a Csizmadia Dr. Péter  |e ths 
700 1 |a Pálos Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/24224/1/VEGLEGES%20Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf  |z Dokumentum-elérés