Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Páva Klaudia
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Pálkerti Lilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Kuponozás
X, Y, Z generációk
Glamour-napok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/24263

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg24263
005 20191210123648.0
008 191210suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Páva Klaudia 
245 1 3 |a Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban  |c Páva Klaudia  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Kuponozás 
695 |a X, Y, Z generációk 
695 |a Glamour-napok 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
700 1 |a Pálkerti Lilla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/24263/1/P%C3%A1vaKlaudia_Szakdolgozat_2019_12_10.pdf  |z Dokumentum-elérés