Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban
Saved in:
Main Author: | Páva Klaudia |
---|---|
Other Authors: |
Brávácz Dr. Ibolya
Pálkerti Lilla |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Kuponozás X, Y, Z generációk Glamour-napok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24263 |
Similar Items
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán
: Szász Milán
A magyar lakáspiac átfogó elemzése, különös tekintettel az X, Y és Z generációk otthonteremtési lehetőségeire
: Páva Klaudia
: Páva Klaudia
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn
: Balog Adrienn
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
X, Y generációk a kultúra vonzásában
: Elekes Renáta
: Elekes Renáta
Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata
: Gál Boglárka
: Gál Boglárka
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Egyetemisták a kuponnapok „bűvöletében”, avagy a ’sales promotion’ eszközök fogyasztói megítélése felsőoktatásban tanulók esetén
: Cserged Mercédesz Nikolett
: Cserged Mercédesz Nikolett
Az influencer marketing vásárlásösztönző hatása a kozmetikai iparban
: Kocsis Kitti
: Kocsis Kitti
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Az influencer marketing szerepe és generációkra gyakorolt hatása a turizmus és a vendéglátás területén
: Fodor Boglárka
: Fodor Boglárka
A szerencsejáték jelenlegi szerepe, jelentősége, valamint a fogyasztók szokásai napjainkban
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
Médiafogyasztás az X, Y, Z generáció tükrében
: Hajdók Andrea Antónia
: Hajdók Andrea Antónia
Differences in employer branding concerning generations X and Y
: Piller Balázs
: Piller Balázs
X, Y és Z generációk egy munkahelyen
: Bancsu Beatrix
: Bancsu Beatrix
X és Y generációk közötti motivációs különbségek
: Tar Zsófia
: Tar Zsófia
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett
: Buday Bernadett
Az "X" és "Y" generáció koffeinfogyasztási szokásainak különbözősége
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Motivációs különbségek az X és Y generáció között
: Szekér Dániel
: Szekér Dániel
Generációk a munka világában, X Y Z generációk
: Bogdán Lajos
: Bogdán Lajos
Korrupció az x, y és z generációk tükrében
: Batta Benjámin
: Batta Benjámin
Az X, Y, és Z generáció munkavállalási szokásai
: Bognár Regina
: Bognár Regina
Lakhatással kapcsolatos állami támogatások, valamint ezen támogatások gazdasági és demográfiai előzményei
: Farkas Fanni
: Farkas Fanni
Kávéfogyasztási szokások az X és az Y generáció tükrében.
: Ács Anikó
: Ács Anikó
Az X és az Y generáció közötti motivációs különbségek
: Szohány Dóra
: Szohány Dóra
A munkavállalói elkötelezettség vizsgálata különböző generációk (X, Y) tükrében
: Ruzsom Cintia
: Ruzsom Cintia
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Generációs különbségek-Az X, Y, Z generáció vizsgálatának tükrében
: Kovács Elina
: Kovács Elina
A COOP Szolnok Zrt. vásárlásösztönző tevékenységének bemutatása a törzsvásárlói rendszerének elemzésén keresztül
: Túri Szabina
: Túri Szabina
A változó világgazdaság és ezen változások okai
: Gál Krisztián László
: Gál Krisztián László
Generációs különbségek a munka világában, X, Y, Z generáció bemutatása
: Szever Mónika
: Szever Mónika
Adókötelezettségek Magyarországon, különös tekintettel X és Y gazdálkodó szervezet lehetőségeire
: Kővári Andrea
: Kővári Andrea
Az X és Y generációs nők és a női lappiac
: Orosz Flóra
: Orosz Flóra
Az X, Y, Z generáció és a home office viszonya
: Lesti Diána Ágnes
: Lesti Diána Ágnes
Similar Items
-
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán -
A magyar lakáspiac átfogó elemzése, különös tekintettel az X, Y és Z generációk otthonteremtési lehetőségeire
: Páva Klaudia -
Influencerek vásárlásösztönző hatásai
: Balog Adrienn -
Termékmegjelenítés, mint vásárlásösztönző és befolyásoló eszköz a Z generációs fogyasztók körében
: Makarész Adriána -
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes