Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
Saved in:
Main Author: | Morvai Szabina |
---|---|
Other Authors: | Eszes Dr. István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing E-kereskedelem Bónusz Brigád Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/243 |
Similar Items
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Published: (2013)
: Hartai Anita
Published: (2013)
A kuponos üzleti modell evolúciója és kritikai bemutatása a magyarországi piacvezető - Bónusz Brigád - szempontjából
: Jambrik Nikolett
: Jambrik Nikolett
Újszerű üzleti modellek bemutatása a hálózati gazdaságban a kuponos oldalak példáján keresztül
: Bognár Judit
: Bognár Judit
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Az online szállásfoglalás és a kuponos turizmus
: Szántó Petra
: Szántó Petra
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Az Elpumps Kft. sikertörténete
: Juhász Lilla Éva
: Juhász Lilla Éva
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Nissin Foods - A nemzetközi sikertörténet
: Tóth Lajos
: Tóth Lajos
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A Bamba Marha Burger Bár sikertörténete
: Szenes Szabolcs Gerő
: Szenes Szabolcs Gerő
A kuponos értékesítés hatása a magyar szállodaiparra
: Sátori Roxána
: Sátori Roxána
E- kereskedelem, Bizalom és biztonság az online kuponos oldalaknál, Elektronikus fizetési megoldások
: Tóth Szilvia
: Tóth Szilvia
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
A közösségi vásárlás, mint új online marketingeszköz a szállodai értékesítésben - avagy Szállodák a kuponok világában
: Woth Zsófia
: Woth Zsófia
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
Alkalmazzuk a tudományt - egy választható matematika tantárgy sikertörténete
: Lőrincz Sándor, et al.
Published: (2023)
: Lőrincz Sándor, et al.
Published: (2023)
Király Ákos - A Mastergood és a Sága egy akvizíció sikertörténete
: Király Ákos
: Király Ákos
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
Egységben az erő! A közösségi vásárlás modelljének bemutatása a Bónusz Brigád példáján keresztül
: Dirle-Czeiszperger Dóra
Published: (2013)
: Dirle-Czeiszperger Dóra
Published: (2013)
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
Két oldalú sikertörténet? Az SSC szektor tevékenysége,eredményessége Magyarországon - munkáltatói és munkavállalói oldalról
: Gál Vivien
: Gál Vivien
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
: Csorba Márton
: Csorba Márton
A magyar kis- és középvállalatok elsődleges marketingeszköze, a Google AdWords
: Bognár Dávid
: Bognár Dávid
Felhőalapú szolgáltatások – Hogyan változtatták meg a televíziózást a videómegosztó oldalak?
: Variházy Dóra
: Variházy Dóra
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
Similar Items
-
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Published: (2013) -
A kuponos üzleti modell evolúciója és kritikai bemutatása a magyarországi piacvezető - Bónusz Brigád - szempontjából
: Jambrik Nikolett -
Újszerű üzleti modellek bemutatása a hálózati gazdaságban a kuponos oldalak példáján keresztül
: Bognár Judit -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Az online szállásfoglalás és a kuponos turizmus
: Szántó Petra