Brand váltás és ami mögötte van a Tungsram Group-nál
Saved in:
Main Author: | Vas Réka Bianka |
---|---|
Other Authors: | Bartáné Muharay dr Irén |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márka Fenntarthatóság Brandváltás Tungsram |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24311 |
Similar Items
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor
: Vancsek Tibor
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó
: Debreczeni Ildikó
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013)
: Figusch Bianka
Published: (2013)
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina
: Pénzváltó Krisztina
A hírnév és ami mögötte van A CSR, mint a pozitív hírnévépítés egyik lehetséges eszköze
: Pataky Ágnes
: Pataky Ágnes
Vásárolok, tehát vagyok - Az impulzusvásárlás, és ami mögötte van
: Szili Nikolett
: Szili Nikolett
A pénzmosás és ami mögötte van – fókuszban a hazai trendek
: Kovács Roland
: Kovács Roland
Sikeres énmárka létrehozása és fenntartása a Youtube-on - Minden, ami a youtuberkedés mögött van
: Csecse Attila
: Csecse Attila
A valóságshow-k bemutatása és kiskorúakra való hatása. A "valóság" és ami mögötte van
: Farkas Adrienn
: Farkas Adrienn
A minőségmenedzsment és ami mögötte van, egy auditra való felkészülés – Creaton South-East Europe Kft
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tervezés és forecasting és ami mögötte van, azaz a terv készítés szerepe a vállalati controlling gyakorlatban
: Fikner-Vass Ágnes
: Fikner-Vass Ágnes
Tungsram ellátási láncának menedzsmentje
: Egri Péter
: Egri Péter
Tungsram ellátási láncának menedzsmentje és logisztikája
: Egri Péter
: Egri Péter
Brand váltás eszközei és hatása a Crowne Plaza Budapest példáján keresztül
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A verseny, ami még hátra van. A Formula 1 fenntarthatósági törekvéseinek értékelése
: Ökrös Richárd
: Ökrös Richárd
A Tungsram Operations Kft. informatikai hátterének bemutatása
: Kormányos Eszter
: Kormányos Eszter
A Tungsram Operations Kft. emberi erőforrás gazdálkodása
: Jász Péter
: Jász Péter
Animációs szolgáltatások biztosítása a Danubius Hotels Group-nál
: Lakatos Kinga
: Lakatos Kinga
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
Technológia váltás a vércukorszintmérő piacon
: Hörcsik Ádám
: Hörcsik Ádám
Lámpa értékesítés a Tungsram Operation KFT-n keresztül
: Kelemen Andrea
: Kelemen Andrea
Brand Management of Jin Jiang International Group
: Yang Miss Xuyao
: Yang Miss Xuyao
Minden, ami a márka körül forog. Brand aktiváció a magyar csapágypiacon
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Stratégiai váltás hatása az üzleti modellre
: Mundweil Kinga
: Mundweil Kinga
Megjelenés a social mediában a Tungsram-Schréder Zrt. példáján keresztül
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
SAP-val támogatott készletgazdálkodás a Tungsram Operations Kft.-n belül
: Nyári Laura
: Nyári Laura
Takarító cég váltás a Boscolo Residence-ben
: Dévényi Dorottya
: Dévényi Dorottya
Projektmenedzsment a CIB Banknál, Papírról digitálisra váltás
: Rádonyi Balázs
: Rádonyi Balázs
Generáció váltás kihívásai a magyar KKV szektorban
: Toró Csongor
: Toró Csongor
A stratégiai tervezés fontossága és gyakorlati megvalósulása a Protective Comfort Group-nál
: Török Emőke
: Török Emőke
A vezetői kompetenciák és a dolgozói elégedettség összefüggései a Lambda-Com Group-nál
: Révész Hajnalka
: Révész Hajnalka
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
Employer Branding kialakulása, fejlődése és folyamata a Profession.hu-nál
: Benyeda Helga
: Benyeda Helga
MFGX projekt SAP verzió váltás emberi erőforrás szükséglete
: Dalos Mariann
: Dalos Mariann
A neuroértékesítés mögött A vásárlói döntést befolyásoló tényezők
: Kovács Eszter
: Kovács Eszter
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Hatékonyabb az a kríziskommunikáció, ami közösségi média felületén történik, mint ami bármely más felületen?
: Bollók Laura
: Bollók Laura
Kriptovaluták és a mögötte álló technológia
: Herczku Éva Melinda
: Herczku Éva Melinda
Similar Items
-
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás -
A 2008-as hitelválság - és ami mögötte van
: Vancsek Tibor -
A bankkártya üzletág és ami mögötte van
: Debreczeni Ildikó -
Az Apple-kultusz és ami mögötte van az iPhone fogyasztói megítélése
: Figusch Bianka
Published: (2013) -
A lean és ami mögötte van a Magyar Telekomban
: Pénzváltó Krisztina