A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Adrienn |
---|---|
További közreműködők: |
Eckert Bálint
Benedek Zsolt |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | E-kereskedelem online marketingeszközök webanalitika |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24357 |
Hasonló tételek
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Az OTTO Katalógusáruház bemutatása külkereskedelmén keresztül
: Sándor Orsolya
: Sándor Orsolya
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter
: László Péter
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz
: Könnyű Angéla Írisz
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana
: Kravishvili Ana
Central Europe in the second decade of the 2000s
: Novák Tamás
Megjelent: (2016)
: Novák Tamás
Megjelent: (2016)
Az online marketingeszközök hatékony alkalmazása a pénzügyi szektorban
: Marinov Zsuzsanna
: Marinov Zsuzsanna
The Implementation of Country by Country Reporting in Central Europe
: Gúthy Eszter
: Gúthy Eszter
Capital structure analysis in Central-Eastern Europe
: Bagi Péter
: Bagi Péter
Patterns of Integration and Disintegration in Central and Eastern Europe
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
: Novák Tamás
Megjelent: (2017)
Migration issue from and into Central and Eastern Europe
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
: Budei Vadim
Megjelent: (2018)
Development opportunities of golf tourism in Central Europe
: Briglovics Boróka
: Briglovics Boróka
Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
: Simon Anna
: Simon Anna
Comparative Analysis of Central Europe (Visegrad group+Romania) and Central Asia in the economic sphere
: Kazakhbaev Roman
: Kazakhbaev Roman
Developing an online platform to increase trust for Philips PerfectCare Azur in Central-Eastern Europe - Qualitative research conducted with Philips managers and customers from Central-Eastern Europe
: Béres Réka
: Béres Réka
Development of Dark Tourism Destinations in Central and Eastern Europe
: Morina Dea
: Morina Dea
POM rendszer bemutatása az O&GD Central Kft.-n keresztül
: Szabó Ibolya
: Szabó Ibolya
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
Ügyviteli tevékenység a Bonduelle Central Europe Kft-nél
: Gulyás Éva
: Gulyás Éva
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
A beszerzési és beszállítóértékelési folyamatok elemzése az Otto Fuchs Hungary Kft. gyakorlatában
: Virga Réka Boglárka
: Virga Réka Boglárka
Business service offshoring to Central Eastern Europe. Analysis of the locational advantages
: Fraszt Honória
: Fraszt Honória
A Grand Automotive Central Europe Kft. üzleti környezetének elemzése
: Ramocsai Pál János
: Ramocsai Pál János
ebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Rebuilding Hospitality After Covid-19 Pandemic In Central And Eastern Europe
: Nguyen Phuong Thao
: Nguyen Phuong Thao
Az Audi Hungaria Motor Kft. készletoptimalizálási folyamata az R4 Otto motorgyártás területén
: Csonka Gergely
: Csonka Gergely
A színek, mint marketingeszközök szerepe a fogyasztói magatartás befolyásolásában
: Papp Adrienn
: Papp Adrienn
Innovatív marketingeszközök hatékonyságának vizsgálata egy bevásárlóközpont példáján keresztül
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Az ATL-BTL marketingeszközök összehasonlítása és az influencerek térnyerése
: Bódis Orsolya
: Bódis Orsolya
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Russian diplomatic and geopolitical efforts in Central and Eastern Europe in light of the crisis in ukraine
: Kósa András
: Kósa András
Industrial development in Central, Eastern and Southeastern Europe during World War II
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
: Domonkos Endre
Megjelent: (2017)
Cooperation and Challenges An Analysis of the Impact of the Belt and Road Initiative on Central and Eastern Europe
: Wu Linsi
: Wu Linsi
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
: Kovács Kinga
Megjelent: (2014)
A Mattesz Baby Spa termékfejlesztésének támogatása online kampányok és digitális marketingeszközök használatával
: Ács Fanni
: Ács Fanni
Az organikus borokat forgalmazó cégek által használt marketingeszközök összehasonlítása
: Szabó Zsuzsanna Éva
: Szabó Zsuzsanna Éva
Az SAP alkalmazási lehetőségei a Nissan Sales Central & Eastern Europe Kereskedelmi Kft-nél.
: Ballók Ádám József
: Ballók Ádám József
A SIA Central Europe Zrt. szolgáltatásainak román piacra történő bevezetésének vizsgálata
: Ficsór Szandra
: Ficsór Szandra
Hasonló tételek
-
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna -
Az OTTO Katalógusáruház bemutatása külkereskedelmén keresztül
: Sándor Orsolya -
Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban
: László Péter -
Online marketingeszközök alkalmazásának lehetőségei a vendéglátásban
: Könnyű Angéla Írisz -
The automotive industry in Central and Eastern Europe
: Kravishvili Ana