Reklámeszközök hatása a fogyasztói magatartásra az alkoholos italok piacán
Saved in:
Main Author: | Pásztor Kiara Eszmeralda |
---|---|
Other Authors: |
Brávácz Dr. Ibolya
Kántor Adrienn |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Alkohol Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24397 |
Similar Items
Morzsák az alkoholos italok kultúrtörténetéből
: Kádas Lajos
Published: (2022)
: Kádas Lajos
Published: (2022)
Alkoholos italok a vendéglátásban - Több gin, kevesebb tonik
: Záhonyi Réka
: Záhonyi Réka
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon
: Dóra Máté
: Dóra Máté
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére.
: Pataki Lőrinc Péter
: Pataki Lőrinc Péter
A Novotel Székesfehérvár itallapjának bemutatása elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák egyéb alkoholos italok helye szerepe a gasztronómiában
: Bajádi Klarissza
: Bajádi Klarissza
Az Aquaworld Resort Budapest itallapjának bemutatása, elemzése és a rajta szereplő magyar pálinkák, egyéb alkoholos italok helye, szerepe a gasztronómiában.
: Agócs Richárd
: Agócs Richárd
KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával
: Sárközi Edina
Published: (2012)
: Sárközi Edina
Published: (2012)
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
Hiperkonnektivitás hatása a fogyasztói magatartásra
: Sutus-Juhász László
: Sutus-Juhász László
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Oskolás Éda
: Oskolás Éda
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Csincsák Norbert
: Csincsák Norbert
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Forgács Laura
: Forgács Laura
Az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pungor Milán Martin
: Pungor Milán Martin
Színek hatása az online fogyasztói magatartásra
: Font Edina Adél
: Font Edina Adél
Italok a Lifestyle hotelben
: Persőtzi Balázs Bence
: Persőtzi Balázs Bence
A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből
: Puskás Krisztina
: Puskás Krisztina
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Alkoholmentes italok fogyasztásának szokásai
: Szentmariay Réka
: Szentmariay Réka
Akevert italok fogyasztása Magyarországon
: Ganbold Tana
: Ganbold Tana
A mobilfizetés hatása a fogyasztói magatartásra
: Hliva Dóra Dominika
: Hliva Dóra Dominika
A bormarketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Czipe Edina
: Czipe Edina
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Vállalati Arculatok Hatása a Fogyasztói Magatartásra
: Kovács Kornél Manó
: Kovács Kornél Manó
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A táplálékkiegészítők fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Greenwashing hatása a fogyasztói magatartásra az élelmiszeriparban
: Kórós Cintia
: Kórós Cintia
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Eszter Alexa
: Tóth Eszter Alexa
Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében
: Resch Miklós
: Resch Miklós
Gyorséttermek arculatépítése a gasztrokommunikáció hatása a fogyasztói magatartásra
: Greilich Eszter
: Greilich Eszter
A banki szabályozás változások hatása a fogyasztói magatartásra
: Bacsa Anikó
: Bacsa Anikó
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben
: Hangyás Maja
: Hangyás Maja
Kultúrák és szubkultúrák hatása a fogyasztói magatartásra napjainkban
: Nagy-Takács Vivien
: Nagy-Takács Vivien
Az elektronikus kereskedelem napjainkban és hatása a fogyasztói magatartásra
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Similar Items
-
Morzsák az alkoholos italok kultúrtörténetéből
: Kádas Lajos
Published: (2022) -
Alkoholos italok a vendéglátásban - Több gin, kevesebb tonik
: Záhonyi Réka -
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka -
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária -
A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon
: Dóra Máté