A Normaflore probiotikus gyógyszer marketingkommunikációjának és az alkalmazott reklámeszközök hatékonyságának vizsgálata, valamint a probiotikus gyógyszerek fogyasztói megítélése a magyarországi piacon
Elmentve itt :
Szerző: | Vékony Balázs |
---|---|
További közreműködők: | Hlédik Dr. Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2446 |
Hasonló tételek
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
Hűtött gyógyszer raktározása
: Balog Gerda Tamara
: Balog Gerda Tamara
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének megítélése, valamint gazdasági hatékonyságának elemzése
: Maródi Andrea
: Maródi Andrea
KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012)
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012)
Minőségbiztosítás a gyógyszer-nagykereskedelemben
: Éltes Annamária
Megjelent: (2007)
: Éltes Annamária
Megjelent: (2007)
A hűtést igénylő gyógyszerek légi fuvarozása
: Dosztán Roland
: Dosztán Roland
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből
: Puskás Krisztina
: Puskás Krisztina
Reklámeszközök hatása a fogyasztói magatartásra az alkoholos italok piacán
: Pásztor Kiara Eszmeralda
: Pásztor Kiara Eszmeralda
A gyógyszerek szabad mozgása az Európai Unióban
: Beider Csaba
: Beider Csaba
Antidepresszáns gyógyszerek fogyasztásának vizsgálata BI rendszerek segítségével
: Nordovits Gréta
: Nordovits Gréta
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita
: Király Rita
Gyógyszerek disztribúciója különös tekintettel a raktáron belüli folyamatokra
: Ötvös Dóra
: Ötvös Dóra
A magyar gyógyszer-finanszírozási rendszer hatékonyságvizsgálata
: Józsa Alexandra
Megjelent: (2014)
: Józsa Alexandra
Megjelent: (2014)
A mömax lakberendezési áruház marketingkommunikációjának vizsgálata és hatékonyságának növelésére tett javaslatok
: Liptai Gabriella
: Liptai Gabriella
Jellegzetességek a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing aktivitásai vonatkozásában
: Orgován Éva
: Orgován Éva
A Zentiva Pharma működése a gyógyszer-kereskedelemben
: Farkas Zsófia
: Farkas Zsófia
Egy gyógyszer-kiskereskedelmi vállalkozás jövedelmi helyzetének vizsgálata
: Farkas Emese
: Farkas Emese
A MEDIMPEX Gyógyszer-Nagykereskedelmi Rt. logisztikai rendszerének fejlesztése
: Mohai Anna
: Mohai Anna
Egy gyógyszer-nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat telephelyválasztási kérdéseinek vizsgálata
: Bányai Zita
: Bányai Zita
A gyógyszerek forgalomba hozatalának sajátos szabályai az Európai Unió belső piacán
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
: Szabadszállási Gábor
Megjelent: (2012)
A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján
: Kertai Kinga
: Kertai Kinga
Vényköteles gyógyszerek marketingkommunikációs stratégiája avagy Naproxen hatóanyagú fájdalom- és gyulladáscsökkentő kontra diclofenac
: Fövenyi Edit Zita
: Fövenyi Edit Zita
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Drónok szerepe a logisztikában és a gyógyszer kiszállításban rejlő potenciáljuk
: Pintér Martin
: Pintér Martin
Projekt menedzsment és tervezési módszerek egy gyógyszer hatóanyag gyártó cégnél
: Maior Klementina Orsolya
: Maior Klementina Orsolya
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva
: Tóth Zsófia
: Tóth Zsófia
A Honvédelmi Tárcánál alkalmazott kontrolling módszerek bemutatása és azok hatékonyságának fejlesztésére irányuló javaslatok megfogalmazása
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Alkalmazott Kezelő
: Nagy Kristóf János
: Nagy Kristóf János
Gyógyszer, gyógyászati termékgyártó és forgalmazó vállalatok, egy konkrét vállalat fejlesztési projektjének ismertetése
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
„Több mint egy gyógyszer" avagy a Neo Citrannal kapcsolatos marketing tevékenység elemzése
: Budai Marianna
: Budai Marianna
A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése
: Decker Vivien
: Decker Vivien
A Mátra turisztikai szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése, valamint ezek fejlesztési lehetőségei a fenntartható fejlődés tükrében
: Jeszenszki Zsanett
: Jeszenszki Zsanett
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
Hasonló tételek
-
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka -
Hűtött gyógyszer raktározása
: Balog Gerda Tamara -
Egy vállalkozás vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének megítélése, valamint gazdasági hatékonyságának elemzése
: Maródi Andrea -
KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012) -
Minőségbiztosítás a gyógyszer-nagykereskedelemben
: Éltes Annamária
Megjelent: (2007)