Az elektronikus csatornák megjelenése és hatásai
Saved in:
Main Author: | Magyar Ildikó |
---|---|
Other Authors: | Dobák Dr. Dóra Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Elektronikus csatorna E-csatornák Elektronikus fizetési megoldások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24547 |
Similar Items
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
Elektronikus csatornák a bankszektorban
: Berkes Krisztina
: Berkes Krisztina
Elektronikus csatornák (internetbank és mobilbank)
: Galszter Anita
: Galszter Anita
Digitalizáció hatása, az elektronikus csatornák jelene és jövője a bankszektorban
: Békési Bianka Zsófia
: Békési Bianka Zsófia
Az elektronikus banki csatornák biztonsági kérdései és a fejlődési irányok
: Szatmári Ferenc
Published: (2003)
: Szatmári Ferenc
Published: (2003)
Informatikai fejlesztések változás és kiadáskezelése / Elektronikus csatornák változás és kiadáskezelése a CIB Banknál
: Simon Sebestyén
: Simon Sebestyén
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Disztribúciós csatornák a Hotel Nemzetiben
: Forrai Franciska
: Forrai Franciska
Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
: Bokor István
: Bokor István
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
Elektronikus kereskedelmi szokások Magyarországon és elektronikus fizetési megoldások a hétköznapokban
: Magyar Levente
: Magyar Levente
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta
: Doroszlai Beáta
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Az elektronikus kereskedelem hatásai az okostelefon felhasználókra
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Toborzási csatornák és módszerek a magyarországi szolgáltató-központokban
: Virók Dávid
: Virók Dávid
Az AXN piaci bevezetése és a tematikus csatornák jövője Magyarországon
: Virág István
: Virág István
Sztochasztikus igényt kielégítő inhomogén kiszolgálási csatornák működésének optimalizálása
: Gubán Ákos
Published: (2006)
: Gubán Ákos
Published: (2006)
Az elektronikus kereskedelem hatásai a Szatócs Bt.-re
: Farkas Richárd
: Farkas Richárd
Az elektronikus kereskedelem bevezetésének beszerzési szervezetre gyakorolt hatásai
: Szabados Judit
: Szabados Judit
Ausztriába irányuló síturizmus elemzése az értékesítési csatornák és a programkínálat tükrében
: Gubacsi Zsanett
: Gubacsi Zsanett
Toborzási csatornák hatékonyságának elemzése egy magyar nagyvállalat gyakorlatán kerszetül
: Gyarmati Andrea
: Gyarmati Andrea
A különböző kommunikációs csatornák hatékonyságának vizsgálata könnyűzenei koncertesemények megszervezésekor
: Csergő Mátyás
: Csergő Mátyás
A digitalizáció megjelenése és hatásai a pénzügyi intézményekre
: Geisberger Csaba Krisztián
: Geisberger Csaba Krisztián
Újszerű és hagyományos csatornák bemutatása a vállalatok közötti kapcsolatok kialakítása során
: Lits Ágoston
: Lits Ágoston
Vállalati kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Rextra Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
Kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Wellmed Magyarország Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
Az elektronikus megtett úttal arányos útdíj magyarországi bevezetésének fuvarpiaci hatásai
: Bejczi Péter
: Bejczi Péter
Az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer hatásai egy vállalat szemszögéből
: Vajda Péter
: Vajda Péter
Új generációs rendezvénytrendek megjelenése és hatásai az Aldeacom Kft-ben
: Kelemen Vivien
: Kelemen Vivien
Az elektronikus kereskedelem fellendülése és a digitalizáció hatásai a logisztikai folyamatokra
: Lázár Viktória
: Lázár Viktória
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A kereskedelmi csatornák nézői szokásai alapján létrejövő újszerű televíziós műfajok bemutatása
: Bényi Dániel
: Bényi Dániel
A Tezenis márka megjelenése a social mediaban és hatásai
: Lázár Zsófi
: Lázár Zsófi
Beszerzési és értékesítési csatornák, valamint módszerek bemutatása a GE Healthcare disztribútorán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Similar Items
-
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra -
Elektronikus csatornák a bankszektorban
: Berkes Krisztina -
Elektronikus csatornák (internetbank és mobilbank)
: Galszter Anita -
Digitalizáció hatása, az elektronikus csatornák jelene és jövője a bankszektorban
: Békési Bianka Zsófia -
Az elektronikus banki csatornák biztonsági kérdései és a fejlődési irányok
: Szatmári Ferenc
Published: (2003)