CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Ádám
További közreműködők: Réthi Dr. Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM - Customer Relationship Management
ügyfélkapcsolat
incidenskezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/24550

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg24550
005 20191213095805.0
008 191213suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Ádám 
245 1 0 |a CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL  |c Szabó Ádám  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL 
695 |a CRM - Customer Relationship Management 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a incidenskezelés 
700 1 |a Réthi Dr. Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/24550/1/Szab%C3%B3%20%C3%81d%C3%A1m_O7BLMK_VF_SZAKDOLGOZAT%20191211.pdf  |z Dokumentum-elérés