Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire
Saved in:
Main Author: | Bene Róbert |
---|---|
Other Authors: |
Brávácz Dr. Ibolya
Csányi Mátyás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer marketing Vásárlási döntés Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24710 |
Similar Items
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika
: Kiss Erika
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka
: Borsodi Zsófia Réka
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina
: Balogh Eleni Krisztina
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
„Hiteles-e még a hashtag?” - Az Instagram influencerek hatása az utazók attrakcióválasztási döntéseire
: Pethő János
: Pethő János
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Magyari Krisztina
: Magyari Krisztina
A youtuberek hatása az alpha és a Z generáció vásárlási döntéseire
: Nagy Gyöngyi
: Nagy Gyöngyi
A fitnesz influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Influencer marketing, lovas influencerek
: Koncz Laura
: Koncz Laura
Az influencerek befolyásoló hatása a fiatal nők vásárlási döntéshozatalára
: Klich-Lázár Anna
: Klich-Lázár Anna
Az influencerek hatása a fogyasztó társadalomra, avagy az influencer marketing ereje a 21. században
: Sári Orsolya
: Sári Orsolya
Egy valóban felelős vállalat, avagy a magyarországi KPMG társadalmi felelősségvállalása
: Markó Zsolt
: Markó Zsolt
A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján
: Füzes-Sárközi Panna
: Füzes-Sárközi Panna
A youtuberek, mint véleményvezérek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire Magyarországon
: Zugor Enikő
: Zugor Enikő
Az influencerek hatása az étrendkiegészítők vásárlási szokására és a fogyasztói magatartásra.
: Szkaliczki Dániel
: Szkaliczki Dániel
Az influencer marketing hatása a vásárlási szándékra
: Barbola Dominik Gábor
: Barbola Dominik Gábor
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
A fashion és beauty influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Bánhidi Bora
: Bánhidi Bora
Az influencerek hatása a Z és Y generáció vásárlási szokásaira Magyarországon
: Pintér Béla Gábor
: Pintér Béla Gábor
A társasági adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Dani Róbert
: Dani Róbert
Digitális marketing trendek hatása a fogyasztók vásárlási döntéseiben
: Tóth Katalin Andrea
: Tóth Katalin Andrea
Az influencer marketing hatása arcápolási- és sminktermékek vásárlása esetén, magyar fogyasztók körében
: Nagy Mónika
: Nagy Mónika
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
Az influencer marketing bemutatása a Youtube influencerek munkásságán keresztül
: Kolompár József
: Kolompár József
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
Az influencerek, mint vásárlási tanácsadók. Hogyan alakítják a döntési folyamatokat?
: Monori Kitti
: Monori Kitti
A magyar munkavállalók helyzete régen és ma - Valóban túl van adóztatva az átlagember?
: Kopányi Bálint
: Kopányi Bálint
Az influencer marketing hatása a fiatal felnőttek légiközlekedési szokásaira és döntéseire, a Wizz Air légitársaság tükrében
: Farkas-Máté Mirella
: Farkas-Máté Mirella
Vidékfejlesztés és falusi turizmus. Valóban újra éled a vidék?
: Büki Adrienn
: Büki Adrienn
Az influencerek hatása a marketingkommunikációban
: Oldal Fanni
: Oldal Fanni
A terrorizmus hatása a magyar lakosság utazási döntéseire 2015 óta
: Németh Bernadett
: Németh Bernadett
A pénzügyi tudatosság mérése, az infláció hatása a magyar háztartások pénzügyi döntéseire
: Boros Csenge
: Boros Csenge
Téged befolyásol? Az influencerek hatása az Y és Z generáció vásárlási szokásaira a vizsgált minta alapján
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
A magyar influencerek hatása a hazai turizmusra
: Perjési Laura
: Perjési Laura
Similar Items
-
Az influencerek hatása a Z generáció vásárlási döntéseire
: Kiss Erika -
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik -
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra -
A TikTok influencerek hatása a fogyasztók utazási döntéseire
: Borsodi Zsófia Réka -
Az influencerek hatása a vásárlási szokásokra
: Balogh Eleni Krisztina