PSD2 hatása egy magyarországi középbanknál
Saved in:
Main Author: | Szilágyi Réka |
---|---|
Other Authors: |
Szabó Zsolt Antal
Aczél Dávid |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | PSD2 Open API SCA |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24719 |
Similar Items
PSD2 hitelezésre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Szőke Krisztina
: Szőke Krisztina
A PSD2, és annak megvalósítása egy hazai pénzintézetben
: Krakkai Lilla Blanka
: Krakkai Lilla Blanka
Digitális bankolás és pénzügyi asszisztens szoftver a PSD2 használatával
: Polyák Donát
: Polyák Donát
PSD2-nek megfelelő API alapú bankolás kialakítása a Budapest Bankban
: Nyeles Nikoletta
: Nyeles Nikoletta
A pénzügyi szektor és a mindennapi pénzügyeink változása a PSD2 bevezetése kapcsán
: Koncsol Klaudia
: Koncsol Klaudia
A PSD2 hatásai és a bevezetésével kapcsolatos feladatok az első magyar Közösségi Banknál
: Gulyás Zsaklin Tünde
: Gulyás Zsaklin Tünde
Információbiztonság jelentősége a fejlett bankolási szokásokban. Azonnali fizetési rendszer és PSD2 bevezetésének célja és hatása az információbiztonságra
: Oczot Dalma
: Oczot Dalma
PSD2 - Az Európai Parlament és az Európai Tanács irányelvének bemutatása a belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Does PSD2 fulfil the purpose it was created for and stimulate the competition on the financial market allowing fintech companies to join as new competitors?
: Szabó Árpád Mihály
: Szabó Árpád Mihály
A review of PSD2 under open banking concept and its impact on the PayTech sector development. A qualitative study in the CEE ecosystem.
: Ciolacu Gabriela
: Ciolacu Gabriela
A PSD2 és a FinTech startup-ok megjelenésének hatása a kereskedelmi bankok működésére, illetve a fogyasztók által igénybe vehető pénzügyi szolgáltatásokra
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
AFR 2.0 bevezetése egy magyarországi nagybanknál
: Török Balázs
: Török Balázs
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Van-e jövője a B2B piactereknek a magyarországi piacon?
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
A Covid-19 vírus hatása az F2 Komplex Kft. hőcserélő forgalmára
: Földes Réka
: Földes Réka
Tanítás 2.0
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András
: Hitzinger András
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
Web 2.0 hatása a vendéglátásra és a szállodaiparra
: Major Bence Tamás
: Major Bence Tamás
Az egységes európai pénzforgalom és a SEPA kialakulása, a PSD irányelvek bevezetésének szükségessége, a digitalizáció és a FinTech cégek kihívásai
: Vicziánné Orbán Olimpia
: Vicziánné Orbán Olimpia
B2W Business to women - Marketing női célpiacra
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
Marketingkommunikációs tevékenység egy B2B nagykereskedelmi vállalat életében
: Péter Bianka Dominika
: Péter Bianka Dominika
A B2B és B2C marketing különbségei a közösségi médiában
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
: Rajki-Kulifai Laura Kíra
A K2 Színház marketingstratégiája
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
: Orosz-Gyöngy Zsuzsa
Execution and effects of repositioning of TV2
: Kós Gabriella
: Kós Gabriella
A marketingkommunikáció speciális módszerei a B2B piacon
: Fodor-Balatoni Réka
: Fodor-Balatoni Réka
Case 2 We All Need to Dress –But at What Cost? An Introduction to Current Practices and Developments in the Fashion Industry
: Damme Silvia, et al.
Published: (2021)
: Damme Silvia, et al.
Published: (2021)
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A B2B és B2C értékesítés növelése az online platformokon keresztül
: Lőrincz Hanna
: Lőrincz Hanna
Egy TÁMOP-2.3.6 pályázat keretében megvalósított projekt bemutatása
: Bejczi Boglárka
: Bejczi Boglárka
Inbound marketing eszközök bevonása egy B2B vállalat stratégiájába
: Mészáros István
: Mészáros István
B2B sales folyamatok javítása egy piacvezető vállalat gyakorlatában
: Vodilla Dávid
: Vodilla Dávid
Nord Stream 2 A perspective of political and economic aspects in German and Russian Energy relations
: Ganbaatar Ganchimeg
: Ganbaatar Ganchimeg
Nagyvállalati marketing-controlling rendszerek közötti eltérések a B2B és B2C szintjén
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A Bázel 2 pénzügyi szabályozási rendszer
: Fazekas Zsófia
: Fazekas Zsófia
Napenergia B2B piac Magyarországon
: Kálovics Alexandra
: Kálovics Alexandra
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
Nord Stream 2 pipeline project future impact on the European Union
: Ferzalieva Anna
: Ferzalieva Anna
Similar Items
-
PSD2 hitelezésre gyakorolt hatásainak bemutatása
: Szőke Krisztina -
A PSD2, és annak megvalósítása egy hazai pénzintézetben
: Krakkai Lilla Blanka -
Digitális bankolás és pénzügyi asszisztens szoftver a PSD2 használatával
: Polyák Donát -
PSD2-nek megfelelő API alapú bankolás kialakítása a Budapest Bankban
: Nyeles Nikoletta -
A pénzügyi szektor és a mindennapi pénzügyeink változása a PSD2 bevezetése kapcsán
: Koncsol Klaudia