Magyarország, mint adótervezési célpont vizsgálata a nemzetközi struktúrákban
Elmentve itt :
Szerző: | Spilák Alexandra |
---|---|
További közreműködők: | Fellegi Dr. Miklós |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adóparadicsom Magyarország adótervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24754 |
Hasonló tételek
Berlin mint turisztikai és befektetői célpont
: Kolonusz Éva
: Kolonusz Éva
Budapest, mint gasztro-turisztikai célpont a fiatalok szemével
: Balogh Réka
: Balogh Réka
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Hámori Arabella
: Hámori Arabella
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Divós Fanni
: Divós Fanni
Budapest, mint egészségturisztikai célpont fogászati turizmus és plasztikai sebészet szempontjából, ennek előnyei és fejlesztési lehetőségei
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
A SZÁMVITELI ÉS ADÓTÖRVÉNYEK KAPCSOLATA, ELLENTMONDÁSAI, ADÓTERVEZÉSI LEHETŐSÉGEK A VÁLLALKOZÁSOK GYAKORLATÁBAN
: Lónárt Gábor
: Lónárt Gábor
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetében, gyakorlati példákon keresztül szemléltetve
: Rozsályi Péter
: Rozsályi Péter
Magyarország mint potenciális helyszín a nemzetközi esküvőpiacon
: Metykó Jenifer
: Metykó Jenifer
Magyarország adórendszerének vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Bencze Gergő
: Bencze Gergő
A Novotel Budapest Danube Hotel által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Spilák Alexandra
: Spilák Alexandra
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Magyarország, mint országmárka
: Urbán Dániel Márk
: Urbán Dániel Márk
Magyarország, mint regionális központ
: Samu Roland
: Samu Roland
Magyarország, mint bevándorlási célország
: Darabont Péter
: Darabont Péter
Magyarország, mint geometrikus nagyhatalom?
: Berkesi Judit
: Berkesi Judit
Magyarország működőtőke vonzása a nemzetközi tőkeáramlás folyamatában
: Durai Ádám
: Durai Ádám
Summerfest, mint nemzetközi folklórfesztivál jövőbeni fejlesztési stratégiája
: Krizsik Kata
: Krizsik Kata
Magyarország, mint az Adriai-régió kapuja
: Simon Béla
: Simon Béla
Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások
: Huczek Alexandra
Megjelent: (2015)
: Huczek Alexandra
Megjelent: (2015)
A sziget, mint nemzetközi fesztivál marketing szempontú elemzése
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
: Kliszek Zsuzsanna
Megjelent: (2014)
Magyarország üzleti környezetének vonzereje a nemzetközi rangsorok figyelembevételével
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
Magyarország és Thaiföld a nemzetközi kapcsolatok tükrében múlt, jelen, jövő /
: Balla Diána
: Balla Diána
Az euroscript Magyarország Kft. nemzetközi számviteli rendjének sajátosságai
: Csobott Tímea
: Csobott Tímea
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
A Nemzetközi Valutaalap és Magyarország kapcsolata a rendszerváltástól napjainkig
: Csényi Balázs István
: Csényi Balázs István
Magyarország nemzetközi jelentőségű fürdővárosainak fejlődése és hatása a turizmusra
: Juhász Luca Otília
: Juhász Luca Otília
Kulturális különbségek, mint a nemzetközi lehetőségeket meghatározó tényezők a logisztikában
: Kis Tamás
: Kis Tamás
Krisna-völgy, mint Magyarország egyik jelentős turisztikai desztinációja
: Sárga Laura
: Sárga Laura
Filmfinanszírozás és filmes költségvetés tervezés – Magyarország a nemzetközi filmgyártás térképén
: Hrubiák Vivien
: Hrubiák Vivien
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Magyarország és Dél-Korea nemzetközi, illetve gazdasági kapcsolat rendszerének bemutatása
: Masud Viktória
: Masud Viktória
Jövedelemegyenlőtlenségek vizsgálata hazánkban, nemzetközi kitekintéssel
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A vadon élő állat- és növényfajok, mint speciális termékek nemzetközi kereskedelme
: Enders Andrea
: Enders Andrea
Az Eurovíziós Dalfesztivál, mint megarendezvény lebonyolítása és szerepe a nemzetközi kapcsolatokban
: Szentgyörgyvölgyi Éva
: Szentgyörgyvölgyi Éva
Magyarország viszonya a költségvetési csalásokhoz és az adócsalás kihívásai nemzetközi kitekintéssel
: Burai Edina
: Burai Edina
Magyarország helyzete a nemzetközi borpiaci környezetben az európai uniós csatlakozásra készülve
: Lóth Barbara
: Lóth Barbara
Nemzetközi önkéntes turizmus negatív hatásai
: Szpevár Alexandra
: Szpevár Alexandra
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban.
: Szabó László
: Szabó László
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Sipos Tamás
: Sipos Tamás
Hasonló tételek
-
Berlin mint turisztikai és befektetői célpont
: Kolonusz Éva -
Budapest, mint gasztro-turisztikai célpont a fiatalok szemével
: Balogh Réka -
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Hámori Arabella -
Adótervezési lehetőségek a magánszemélyek jövedelméhez kapcsolódó közterhek esetén
: Divós Fanni -
Budapest, mint egészségturisztikai célpont fogászati turizmus és plasztikai sebészet szempontjából, ennek előnyei és fejlesztési lehetőségei
: Tóth Krisztina