CRM rendszer implementációjának támogatásai és sajátosságai különböző módszerekkel
Saved in:
Main Author: | Szalay Ádám |
---|---|
Other Authors: |
Kiss Emőke
Hua Dr. Nam Son |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management CRM bevezetésének hatásai CRM támogatási módszerek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24837 |
Similar Items
A magyar lakáspiac helyzete, aktuális rendszere és támogatásai
: Dzsubák Tamás
: Dzsubák Tamás
A JYSK beszerzési keretrendszerei, informatikai támogatásai
: Tóth Enikő Judit
: Tóth Enikő Judit
Kunadacs Község Önkormányzat gazdálkodásának elemzése különböző módszerekkel
: Lákics Edina
: Lákics Edina
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése, azon belül is a Microsoft Dynamics Navision implementációjának bemutatása a Microsoft Dynamics Sure Step módszertanon keresztül
: Tóth Szabolcs
: Tóth Szabolcs
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám
: Hatlaczki Ádám
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
Az EU kohéziós támogatásai finanszírozásával megvalósuló fejlesztések kommunikációja Magyarországon Koncepció és gyakorlati megvalósulás az Országos Mentőszolgálat TIOP-2.2.1-11/1-2012-0001 – „Sürgősségi ellátás fejlesztése, mentés” című kiemelt projektjében
: Pók Zille Katalin
: Pók Zille Katalin
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
CRM rendszer struktúrája a Takarékbankban
: Gunyhó Zsófia
: Gunyhó Zsófia
CRM rendszer bevezetése a gyakorlatban
: Móricz Bence
: Móricz Bence
Alkalmazás tervezés objektumorientált módszerekkel
: Marton Dávid Endre
: Marton Dávid Endre
Autóipari hibafeltárás minőségmenedzsment módszerekkel
: Sélley Henrietta Tímea
: Sélley Henrietta Tímea
Autópiac elemzése statisztikai módszerekkel
: Balogh Olivér
: Balogh Olivér
A marketing kommunikáció sajátosságai a különböző értékesítési kapcsolatokban
: Králik Virág
: Králik Virág
Integrált CRM rendszer egy biztosító társaságnál
: Kovács László György
: Kovács László György
A Siebel, mint nagyvállalati CRM rendszer
: Balázs Krisztián
: Balázs Krisztián
A lakossági víz-és csatornadíjak számítása különböző költségszámítási és árképzési módszerekkel a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. vonatkozásában
: Salángi Bernadett
: Salángi Bernadett
Légiutaskísérők toborzásának és kiválasztásának a sajátosságai a különböző légitársaságoknál
: Lőrincz Katalin
: Lőrincz Katalin
CRM rendszer és használata egy szervezeten belül
: Nezam Ilaha
: Nezam Ilaha
Banki szolgáltatások elemzése statisztikai módszerekkel
: Radványi Zita
: Radványi Zita
Banki szolgáltatások elemzése statisztikai módszerekkel
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
Stratégiai döntések optimalizálása játékelméleti módszerekkel
: Mészáros Eszter
: Mészáros Eszter
Melanóma felismerése mesterséges intelligencia módszerekkel
: Nagy Ákos Albert
: Nagy Ákos Albert
Kereskedelmi hálózatok elemzése hálózatelméleti módszerekkel
: Somogyi Nóra
: Somogyi Nóra
Szoftverfejlesztési eredmények javítása bevált módszerekkel
: Varga Dániel Zsombor
: Varga Dániel Zsombor
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence
: Molnár Richárd Bence
CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél
: Rizsányi Eszter
: Rizsányi Eszter
A CRM rendszer bevezetése a Vodafone Magyarországnál
: Joó Sándor
: Joó Sándor
CRM informatikai rendszer bevezetése egy nonprofit szervezetnél
: Adorján Bea
: Adorján Bea
Járatgazdaságosság vizsgálata a K&V Kft.-nél lean módszerekkel
: György Ádám
: György Ádám
CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában Kihívások, előnyök és ajánlások
: Sziráki Bettina
: Sziráki Bettina
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Egy nagyvállalat költségeinek elemzése statisztikai módszerekkel
: Binszki Bence
: Binszki Bence
A banki szolgáltatások elemzése statisztikai módszerekkel
: Bíró Eszter
: Bíró Eszter
Lakossági banki szolgáltatások elemzése statisztikai módszerekkel
: Mokry Zsuzsanna Mónika
: Mokry Zsuzsanna Mónika
A kulturális tőke mérése statisztikai módszerekkel
: Lovasné Avató Judit
Published: (2005)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2005)
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Similar Items
-
A magyar lakáspiac helyzete, aktuális rendszere és támogatásai
: Dzsubák Tamás -
A JYSK beszerzési keretrendszerei, informatikai támogatásai
: Tóth Enikő Judit -
Kunadacs Község Önkormányzat gazdálkodásának elemzése különböző módszerekkel
: Lákics Edina -
Egy integrált vállalatirányítási rendszer bevezetése, azon belül is a Microsoft Dynamics Navision implementációjának bemutatása a Microsoft Dynamics Sure Step módszertanon keresztül
: Tóth Szabolcs -
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám