Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
Saved in:
Main Author: | Kalicz Viktória |
---|---|
Other Authors: | Montagnon Beatrix |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Sztereotípia Média Reklám Előítélet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2485 |
Similar Items
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor
: Dimic Igor
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Nemi sztereotípiák a televíziós reklámokban A női test médiában megjelenő objektifikációjának hatása a férfi vásárlók körében
: Ádám Orsolya Julianna
: Ádám Orsolya Julianna
Női szerepek a reklámokban
: Nagy Viktória Dorina
: Nagy Viktória Dorina
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
Női testképideál a reklámokban
: Várhelyi Mercédesz
: Várhelyi Mercédesz
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A reklámnő, avagy a női nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Ráskai Dóra
: Ráskai Dóra
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
Barbie és Ken összecsapása avagy A nemi sztereotípiák a reklámokban
: Gálos Linda
: Gálos Linda
Férfi női foglalkoztatásbeli különbségek A nemek aránya és a teljesítmény közötti összefüggés /
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Férfiak vs nők, avagy A társadalmi és nemi sztereotípiák a reklámokban
: Hegedűs Nikolett
: Hegedűs Nikolett
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Kulturális sztereotípiák
: Hidasi Judit
Published: (1996)
: Hidasi Judit
Published: (1996)
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Hazai hírességek megjelenése reklámokban, különös tekintettel a tv-reklámokra
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
: Gébele Barbara
: Gébele Barbara
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Médiaüzenetek képi és szociolingvisztikai elemzése. A nők kommunikációs képe a mai magyar női és férfi újságokban
: Klaáb Adrienn
: Klaáb Adrienn
A fenntarthatóság megjelenése a reklámokban, valamint ennek pszichológiai hatása az emberekre
: Klich Bálint
: Klich Bálint
A kreativitás szerepe az audiovizuális reklámokban
: Kis Viktória
: Kis Viktória
Generációs sztereotípiák a családi kommunikáció folyamatában
: Alimán Anna
: Alimán Anna
Celebrity endorsement - hírességek szerepe a férfi szépségápolásban
: Albert Szilvia
: Albert Szilvia
A színek szerepe a reklámokban
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Similar Items
-
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban
: Dimic Igor -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia -
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra -
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien