A Fair Play Plusz Divatáruház marketingstratégiájának kidolgozása
Saved in:
Main Author: | Forgács Márton |
---|---|
Other Authors: |
Zsigmond Dr. Száva
Hrabovszki Zsolt |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingstratégia BGE szakdolgozat Vállalkozás Online Marketing Esettanulmány Mikro és Kisvállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24868 |
Similar Items
A Fair Play Event Kft. arculatának menedzselése
: Zupkó Klaudia
: Zupkó Klaudia
Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
A futballvállalatok beszámolóinak részletes bemutatása és az UEFA Klublicenc és Pénzügyi Fair Play szabályzat ismertetése
: Szabó Alex
: Szabó Alex
A Funfact Kft marketingstratégiájának és marketingtervének kidolgozása
: Füzes Gábor
: Füzes Gábor
2015.évi UEFA Financial Fair Play monitoring, vagyis sajátos pénzügyi controlling a Fehérvár F.C. Kft.-nél
: Somogyi Piroska
: Somogyi Piroska
A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása
: Gojdár András
: Gojdár András
Az Interfood Plusz Kft. piaci helyzetelemzése
: Rácz Petra
: Rácz Petra
A PlayStation, Xbox és Nintendo marketingstratégiájának, árpolitikájának, valamint termék- és szolgáltatás-kínálatának összehasonlító elemzése
: Sipos Martin Roland
: Sipos Martin Roland
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Fair trade - Magyarország és a méltányos kereskedelem
: Márton Zsuzsanna
: Márton Zsuzsanna
A HVG Karrier Plusz bemutatása és marketing stratégiájának elemzése
: Molnár Attila Péter
: Molnár Attila Péter
The situation of Fair Trade in Hungary
: Karsai Bence
: Karsai Bence
Erasmus plusz turizmus? (A hallgatói mobilitások és a turizmus kapcsolata)
: Répászky Márk Tamás
: Répászky Márk Tamás
„A kis Kópé nagyra nőtt..." avagy Az arculattervezés elmélete és gyakorlata a Skála Divatáruház példáján keresztül bemutatva
: Németh Viktória
: Németh Viktória
Élelmiszernagykereskedő kisvállalkozások komplex elemzése a Fallós- Plusz Kft. példáján keresztül
: Sztricsek Loretta
: Sztricsek Loretta
Analysis of the communication tools of a Hungarian gamer and IT, the PlayIT Show
: Vukovics Lilian
: Vukovics Lilian
A Flanker Plusz Kft. költség - és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: László Tamás
: László Tamás
A "fair marketingben" rejlő potenciálok Magyarországon, avagy Javaslatok a hazai "fair marketing" hatékonyabbá tételére
: Szalai Szilvia
Published: (2013)
: Szalai Szilvia
Published: (2013)
Konzolháború - A PlayStation és az Xbox márkaérték-vizsgálata
: Budai Tamás
: Budai Tamás
A STARFOL PLUSZ KFT. Komposztálható, 100%-ban lebomló csomagolóanyagainak piaci bevezetése Magyarországon
: Balázs Gabriella
: Balázs Gabriella
A közterületi marketing új eszközei a Led falak - A Rabó Plusz Kft. aspektusában
: Pajtók Marina
: Pajtók Marina
Fair trade bemutatása egy konkrét vállalkozáson keresztül
: Müller Orsolya
: Müller Orsolya
A kávépiac és a Fair Trade magyarországi helyzete
: Németh Regina
: Németh Regina
A fair trade hatásai a fejlődő országok termelőire
: Csontos Evelin
: Csontos Evelin
A Fair Trade, mint a kereskedelem perszonalizációjának bemutatása
: Papp Orsolya
: Papp Orsolya
Az Új Selyemút és a 17 plusz 1 Kezdeményezés Kapcsolata a Kelet-Közép-Európai Régióval
: Kőmezei Dániel
: Kőmezei Dániel
A Fair Trade elvek alkalmazása és a WFTO tagság minőségének feltárása az osztrák Zotter Csokoládégyár egyedi Fair Trade gyakorlatain keresztül
: Kovács Fruzsina Erzsébet
: Kovács Fruzsina Erzsébet
What factors lead to higher brand awareness of Zeropoint. IT and can online marketing play a role in this?
: Farkas Andrea
Published: (2013)
: Farkas Andrea
Published: (2013)
Archiválási keretrendszer kidolgozása Clavis alkalmazáshoz
: Faluközi Norbert
: Faluközi Norbert
Alapítványok számviteli információs rendszerének kidolgozása
: Pap Zita
: Pap Zita
Hogyan lehetne népszerűbb a fair trade? A hazai lehetőségek vizsgálata
: Fazakas Szimonetta
: Fazakas Szimonetta
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
LEGO ® SERIOUS PLAY® módszertanon alapuló szervezet- és közösségfejlesztés a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A Fair Trade mozgalom Európában és Magyarországon, a civil szervezetek szerepe
: Lányi Karina
: Lányi Karina
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A RONIX Kft. egyedi vállalatirányítási rendszerének kidolgozása
: Kovács Gabriella
: Kovács Gabriella
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
Az equity-típusú értékpapírok értékelése és egyéb sajátosságai a fair value tükrében
: Nagy Árpád
: Nagy Árpád
IT biztonsági audit módszertan kidolgozása könyvvizsgálati auditok támogatásához
: Toldi Tamás
: Toldi Tamás
Similar Items
-
A Fair Play Event Kft. arculatának menedzselése
: Zupkó Klaudia -
Futball Pénzügyek, a Financial Fair Play bemutatása és hatásai
: Horváth Ádám -
A futballvállalatok beszámolóinak részletes bemutatása és az UEFA Klublicenc és Pénzügyi Fair Play szabályzat ismertetése
: Szabó Alex -
A Funfact Kft marketingstratégiájának és marketingtervének kidolgozása
: Füzes Gábor -
2015.évi UEFA Financial Fair Play monitoring, vagyis sajátos pénzügyi controlling a Fehérvár F.C. Kft.-nél
: Somogyi Piroska