A közösségi média szerepe a fogyasztói döntésekben
Saved in:
Main Author: | Sztyéhlik Dominika |
---|---|
Other Authors: | Mosolygó-Kiss Ágnes |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Influencer marketing, Közösségi Média Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24872 |
Similar Items
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti
: Kara Kitti
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita
: Zelovics Zita
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia
: Kósa Klaudia
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita
: Lengyel Anita
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben
: Karbunárin Alexandra
: Karbunárin Alexandra
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Miként játszik szerepet a vállalatok felelősségvállalása a fogyasztói döntésekben – mit tesz egy felelős vállalat, hogy felkeltse fogyasztói érdeklődését
: Oroszi Eszter Edit
: Oroszi Eszter Edit
Heurisztikus folyamatok az emberi-erőforrás pótlásával kapcsolatos vezetői döntésekben
: Sermesic Anna Rebeka
: Sermesic Anna Rebeka
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Gebauer Orsolya Kíra
: Gebauer Orsolya Kíra
Közösségi média szerepe az értékesítésben
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A közösségi média megjelenése a sportkommunikáció területein
: Drágár Dominika
: Drágár Dominika
Revenue Management, és az azt kiszolgáló IT alkalmazások szerepe a vállalati döntésekben a Malév Zrt.-nél
: Wágner József
: Wágner József
A közösségi média szerepe az ingtalanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Közösségi média és influencerek vállalati és fogyasztói szemmel
: Rába Orsolya
: Rába Orsolya
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Fenntarthatósági szempontok érvényesítésének lehetőségei a beszerzési döntésekben és a szállítói teljesítmény megítélésben
: Germuska Anett
: Germuska Anett
A közösségi média szerepe a toborzás eszköztárában
: Burus Klaudia
: Burus Klaudia
A közösségi média szerepe a munkáltatói márkaépítésben
: Pápai Bettina
: Pápai Bettina
A közösségi média szerepe a vállalkozások marketingtevékenységében
: Nádasdy Viktória
: Nádasdy Viktória
A serdülőkor krízisei, a közösségi média szerepe
: Csaby Máté
: Csaby Máté
A közösségi média szerepe a kereskedelmi gyakorlatban
: Kacsó Ákos
: Kacsó Ákos
A közösségi média szerepe az étteremválasztási döntéseinkben
: Gutyán Emese Gréta
: Gutyán Emese Gréta
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média szerepe az iskolaszövetkezetek életében
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
A tervezés szerepe a vezetői döntésekben különös tekintettel az olajipari trendek hatására a lovászi Oiltech Kft-ben
: Cséplő Zsófia
: Cséplő Zsófia
A közösségi média hatása a vendéglátóipari fogyasztói magatartásra és döntésre
: Korszakasz Diána
: Korszakasz Diána
A közösségi média posztok hatása a fogyasztói preferenciákra cukrászkészítmények esetében
: Kapunics Gréta
: Kapunics Gréta
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben / The role of trademarks in consumer decision How to be a visionary marketer? / Vision 100 Hogyan legyünk látnok marketingesek?
: Papp Henriett
: Papp Henriett
A közösségi média szerepe a Stihl Kft. marketingtevékenységében
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
A közösségi média szerepe a Dél-Balaton turizmusában
: Muszti Anett
: Muszti Anett
Similar Items
-
A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei
: Kara Kitti -
A parfümcsomagolás szerepe a fogyasztói döntésekben
: Zelovics Zita -
Influencerek szerepe az utazási döntésekben
: Kósa Klaudia -
Spirituális eszközök a gazdasági döntésekben
: Lengyel Anita -
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka